MC vanter med el varme
Fra : Thomas

Dato : 20-10-03 10:04

Hej

Går så småt og tænker på at lave mine egne vanter med el varme, så det ik er
så koldt om fingerne, men har ingen ide om hvor mange watt der skal til for
at kunne holde varmen i fingerne!? så hvis nogen af jeg skulle ligge inde
med nogle specifikatoner på nogle "rigtige" el vanter så vil jeg blive glad!

Der skulle vil ik være nogen med lidt fif og ideer til mit lille projekt??

Mvh Thomas

Fra : anders majland

Dato : 20-10-03 11:57

> Der skulle vil ik være nogen med lidt fif og ideer til mit lille
> projekt??

Hvorfor ikke "nøjes" med elvarme i styret og så nogle handsker der er
"super isolerende" på ydersiden ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Asger Steffensen

Dato : 20-10-03 19:03

"anders majland" <see.signature@address.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor ikke "nøjes" med elvarme i styret og så nogle handsker der er
> "super isolerende" på ydersiden ?

Hvis det har interesse har jeg et sæt varmehåndtag liggende. De er nye, men
billigt til salg, da jeg ikke kører lange ture om vinteren (jaja, jeg ved
det - kylling...

Asger
ZX-10

Fra : Anders Jensen

Dato : 20-10-03 21:33

Hmmm. Hvad er billigt.??

MVH Anders der godt tør køre når det er koldt ( godt nok på 45'er )

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-10-03 17:32

I news: 3f93a3c1$0$70004$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
skrev Thomas <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN>
> [...]
> vanter så vil jeg blive glad!
>
> Der skulle vil ik være nogen med lidt fif og ideer til mit lille

Der er wattangivelser på alt, li´fra handsker til underhylere her:
http://www.gerbing.nl

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-10-03 22:31

"Thomas" <Thomas-Andersen@mail.dkFJERN> writes:

> [...]
> med nogle specifikatoner på nogle "rigtige" el vanter så vil jeg blive glad!

11W per handske (Gerbing).

Prøv evt google efter dem.

/Kai, med handsker + vest, men ingen gadecykel :-/

Fra : Brian Lænø

Dato : 22-10-03 09:51

"Kai Harrekilde-Petersen" skrev

> 11W per handske (Gerbing).