Hvilke sidetasker til en HONDA CM 400 T?
Fra : Jacob Scherrebeck

Dato : 19-10-03 17:27

Hej

Jeg har tænkt lidt på hvad det evt ville komme til at koste at smide et
ordentligt sidetaskesæt på min HONDA CM 400, jeg vil godt have et sæt der
ikke virker for prangende, og så skal det helst være hård plast! Hvad har I
af gode forslag?

MVH

Jacob S

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-10-03 09:52

"Jacob Scherrebeck" <playmyjackson@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ikke virker for prangende, og så skal det helst være hård plast! Hvad har

Heh - jeg har et par absolut ikke prangende Krauser (de gamle helt af plast
(dog stållukkere)) - men du skal selv finde en bagagebærer til dem. Du kan
få 3(!) sidetasker for en 400mand. Nøgler inkluderet - fin stand.

De passede fint til min 400four engang i slut80'erne.

vh
Torben

Fra : Jacob Scherrebeck

Dato : 20-10-03 15:48

Hej Torben

Har du nogle billeder? Og hvor bor du?

MVH

Jacob

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-10-03 08:17

> Hej Torben
>
> Har du nogle billeder? Og hvor bor du?

Hej Jacob.

Jeg skal prøve at få taget nogen i morgen - Jeg bor i Hillerød og arbejder i
Glostrup, så vi kan finde ud af noget et af de steder.

vh
Torben

Fra : Jacob Scherrebeck

Dato : 21-10-03 17:06

Hej Igen

Det ville være fedt med nogle billeder:)...Bare en skam at jeg bor i
Haderslev ved sønderjylland:(

Jeg kommer dog snart til Sjælland....skal i livgarden!

MVH

Jacob