Slut for i år
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-10-03 16:15

Mads Stetter og jeg havde sæsson stop fra i dag.
Så vi har sat maskinerne i garagen efter vi fik dem vasket, og fyldt frisk
olie og oliefilter på.

Det har for mit vedkommende været en superfed første sæsson på 2 hjul, uden
skader :)

Man har lært meget blot på de 7500km det blev til.

Arbejdet med motorcyklen er jo lækkert, når man kan stå i en opvarmet garage
med musik, og hele svineriet , så mon ikke mange af vinterens timer kommer
til at gå med at skrue. Planerne er at zukien skal udstyres med armerede
bremseslanger, blåt kåbeglas, nye dæk, ventiljustering, og et nyt
kåbestativ.

Men der kommer nok meget mere på indkøbslisten som timerne skrider frem!

Vi ses derude til foråret, indtil da pakker jeg mig ind i madkassen.

--
Thomas Buus
GSXR 250

---

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-10-03 17:27

Og kort efter mit indlæg var skrevet, begyndte det så at sne her i Aalborg

Thomas

---

Fra : Janner

Dato : 19-10-03 19:54

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
> Og kort efter mit indlæg var skrevet, begyndte det så at sne her i Aalborg

Sne ..... sig mig har du røget din eftermiddags the ? Her i Kærby har vi
haft fino vejr dog med lidt regn jo *GG*

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : Martin Pedersen

Dato : 19-10-03 20:23

> "Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> wrote in message
Aalborg

> Sne ..... sig mig har du røget din eftermiddags the ? Her i Kærby har vi
> haft fino vejr dog med lidt regn jo *GG*

Nope, det begyndte rent faktisk at sne her i Aalborg, sad bare og kiggede ud
af vinduet og tænkte, sådan noget biiiiiiiiip.

Mvh
Martin Pedersen

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 19-10-03 21:33

"Janner" <ask@me.just> skrev i en meddelelse

> Sne ..... sig mig har du røget din eftermiddags the ? Her i Kærby har vi
> haft fino vejr dog med lidt regn jo *GG*

Det er da fordi tågen fra jeres weekend ryger ikke kan komme op fra Kærby,
og så er i stadig en smule
bagstive :) Der kom sne på toppen af gug :)

> Hygge
>
> Onkel Jan
> www.gugmc.dk
Thomas

---

Fra : Ole Sørensen

Dato : 20-10-03 10:20

Gjorde det selvsamme - En MEGET trist Søndag.

Ses derude næste år!

Mvh /Ole
YZF-R6 ´02

Fra : anders majland

Dato : 20-10-03 13:13

> Gjorde det selvsamme - En MEGET trist Søndag.

Og her til morgen var sneen også noget længere mod syd ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid