Robin harms
Fra : Michael Brock

Dato : 18-10-03 10:20

Er der nogen der ved hvad der skete med Robin her til morgen er det
alvorligt eller kører han i morgen, man så ikke styrtet og de sagde heller
ikke noget om hans tilstand, Det var ellers en rigtig god tid han kørte, det
hjalp med en anden motor..
--
Mvh. Michael..
Be careful out there....

Fra : Holger Danske

Dato : 18-10-03 10:36

Michael Brock wrote:
> [...]
> heller ikke noget om hans tilstand, Det var ellers en rigtig god tid
> han kørte, det hjalp med en anden motor..

Ja det så godt ud (selvf. ikke styrtet ) , og her til sidst i programmet,
sagde de at der ikke var sket noget med ham, så skulle gøre at han ikke kan
køre i morgen, så det er bare op kl. 6:00 og se Robin gøre Danmark kendt,
igen, i RR....
H.D.

--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 18-10-03 11:16

Holger Danske wrote:
> [...]
> gøre at han ikke kan køre i morgen, så det er bare op kl. 6:00 og se
> Robin gøre Danmark kendt, igen, i RR....

startplacering nr. 15 kun 0.949 sek efter pole sætteren, det er sgu flot.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Holger Danske

Dato : 18-10-03 11:17

D@n Dethlefsen wrote:

> startplacering nr. 15 kun 0.949 sek efter pole sætteren, det er sgu
> flot.

Og endda nr. 11, i en kort periode, men så........ CRASH...
Hvem ved hvor han var startet fra, hvis ikke ovenstående.
Allan

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-03 16:10

> [...]
kan
> køre i morgen, så det er bare op kl. 6:00 og se Robin gøre Danmark kendt,

Hej

Ski godt af Robin, men skal vi se ham må vi tideliger op.

Opvarming osv fra kl.4 og jeg mener 125 kører 4.30.

Hygge PD CBR1100

Fra : Holger Danske

Dato : 18-10-03 16:24

Poul Dam wrote:

> Hej
>
> Ski godt af Robin, men skal vi se ham må vi tideliger op.
>
> Opvarming osv fra kl.4 og jeg mener 125 kører 4.30.
>
> Hygge PD CBR1100

Ja det var lidt af en VVVVRRRRAAAAUUUUURRR Brøler, du har helt ret, håber
at alle ser rettelsen
Allan

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 19-10-03 08:31

Holger Danske wrote:
> [...]

Nr.10 i et regnvejrsløb ikke dårlig ikke dårligt.

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Peder

Dato : 20-10-03 08:19

Den Sun, 19 Oct 2003 09:31:27 +0200, "D@n Dethlefsen"
<sotaOSTEN@tdcadsl.dk> skrev:

>Nr.10 i et regnvejrsløb ikke dårlig ikke dårligt.

Jeps.
Angiveligt er vi regnvante skandinaver generelt ikke tossede i vådt
føre.
Både Claus og Jørund har gjort deres bedste positioner i Seriensport i
regnvejr. Selv har jeg ikke haft fornøjelsen ... endnu
--
Peder
R6 (http://roadracing.netpartner.dk)