Manual til Yamaha rd 350
Fra : Tom Hjorth Hansen

Dato : 18-10-03 09:18

Jeg søger en manual til denne gamle mc. Den er en årg. 84.

Venligst Tom

Fra : Armand

Dato : 18-10-03 10:56

Tom Hjorth Hansen <tomhjorth@hansen.tdcadsl.dk> skrev i en
> Jeg søger en manual til denne gamle mc. Den er en årg. 84.

Hej Tom.

Jeg har ingen tip relateret til din egentlige forespørgsel; men eftersom at
jeg synes at kunne se at du er ny i flokken, omend ikke andet så som
skribent, så vil jeg lige give dig et tip omkring tildragelse af oplysninger
omkring den ofte nævnte RD'er:
Hvis du spoler tilbage blandt indlæggene i gruppen og søger på ordene "RD
350", så vil du finde mangt en snak om netop RD350'eren, som kan suplere
hvad manualen kan beskrive af tørre facts.
Istedet for at skulle trække års (eller hvor meget din provider nu gemmer af
nyhedsgrupper) indlæg ned for at sortere, kan Google også bruges til søgning
på indlæg blandt nyhedsgrupper:
Gå ind på: http://groups.google.com/groups?hl=da&q=dk.fritid.motorcykel og
søg dér på "RD 350" eller "RD350", og blad rundt blandt indlæggene!

God læselyst!

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-03 12:03

Tom Hjorth Hansen wrote:
> Jeg søger en manual til denne gamle mc. Den er en årg. 84.

Hej ..

Det kan anbefales at anskaffe en Haynes-manual til maskinen.

Hvis du bor i nærheden af Brønshøj må du godt låne min et par uger
... Jeg laver alligevel kun ting på min RusserMC for tiden.

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Tom Hjorth Hansen

Dato : 19-10-03 12:24

Venligst tak for gode svar fra gruppen.
Tom

Fra : Pcman

Dato : 19-10-03 16:59

"Tom Hjorth Hansen" <tomhjorth@hansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg søger en manual til denne gamle mc. Den er en årg. 84.
>
> Venligst Tom

Hej Tom.
Du kan finde hvad du søger på denne side: http://www.rd350lc.de/
Mvh