man må ikke grine af folk :-)
Fra : vmx

Dato : 15-10-03 19:59

men det her er sgu det sjoveste dfm billede jeg har set til dato
(mc) sindssygen lyser ud af øjnene på manden og maskinen
er endnu værre en mollers før den blev malet......
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=392

Sorry Kenned ...

hahaaaa mohahaa

Robert

Fra : Ole Fisker

Dato : 15-10-03 21:02

Den er da dejlig, har selv haft 2 af slagsen.

MVH
Ole Fisker

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-10-03 21:09

Ole Fisker wrote:
> Den er da dejlig, har selv haft 2 af slagsen.

Jeg har slagtet 3 af slagsen ... med det formål at benytte
maskinerne på en Gilera-knallert (man ikke rigtig kunne få
reservedele til mere) ....

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : Moller

Dato : 15-10-03 21:02

> [...]
> (mc) sindssygen lyser ud af øjnene på manden og maskinen
> er endnu værre en mollers før den blev malet......

Cool, den er sgu da sej :) men fuck et griner billede, det må man sgi gi
Kenned... "Det er go MC humor" *GGG*

Må sku finde mit billede frem med en Bornholmsk sild liggende på min MZ
mens den var Gul :) det må da kunne slå kenned bare lidt :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Holger Danske

Dato : 15-10-03 21:12

Moller wrote:
> [...]
>
> Må sku finde mit billede frem med en Bornholmsk sild liggende på
> min MZ mens den var Gul :) det må da kunne slå kenned bare lidt :)

Øvv, den er væk nu
Siden kan ikke vises
Allan
--
-- Som aldrig har hørt om dårlige tabere i Russisk roulette --
-- Kun døde fisk flyder med strømmen --

Fra : Moller

Dato : 15-10-03 21:21

> Øvv, den er væk nu
> Siden kan ikke vises
> Allan

Virker mere som om hele sitet er dødt

VH
Lars Molnit

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 16-10-03 03:56

Moller wrote:

> Virker mere som om hele sitet er dødt

Rolig nu ... jeg skulle bare lige genstarte svinet efter at have installeret
nogle system-opdateringer

--
Tony

Fra : Moller

Dato : 16-10-03 08:59

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Rolig nu ... jeg skulle bare lige genstarte svinet efter at have
installeret
> nogle system-opdateringer

Så så :) trode bare det var fruen PC der lavede knuder...

VH
Lars Molnit

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-10-03 11:07

Tony Lorentzen wrote:

> Rolig nu ... jeg skulle bare lige genstarte svinet efter at have
> installeret nogle system-opdateringer

*fnis*
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Hekto

Dato : 16-10-03 11:47

In article <k77261-rs.ln1@svedig-gnu.fake>, jes@royal.flof.dk says...

> *fnis*

Nu vi er igang med at fnise!

Var det ikke dig der på et tidspunkt påstod at alle i Ålborg og omegn
kørte stille og roligt som små lam??

Ref. f.eks.:

http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?ArtikelNr=2042236
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-10-03 13:10

Hekto <Hekto.nospam@hekto.dk> writes:

> Nu vi er igang med at fnise!
>
> Var det ikke dig der på et tidspunkt påstod at alle i Ålborg og omegn
> [...]

Hvornår er Aalborg og omegn flyttet til Østjylland?

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 16-10-03 13:32

Mikkel Christensen wrote:

> Hvornår er Aalborg og omegn flyttet til Østjylland?

Årrh. Hvis KBH. kan fylde halvdelen af Sjælland(djævleøen) sååh
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-10-03 13:49

"Rune \(Bandit600R\)" <rrREMOVETHIS@os.dk> writes:

> Årrh. Hvis KBH. kan fylde halvdelen af Sjælland(djævleøen) sååh

Hehe, jeg troede nu det var en del af syd Sverige

Fra : anders majland

Dato : 16-10-03 14:54

> Hehe, jeg troede nu det var en del af syd Sverige

Ja det fik endda et lille bevis for, her for ganske nyligt. De har lidt
strømproblemer på et svensk a-kraftværk og slukkede de fro sjælland
(sådan lidt populært sagt)

Og kald så bare jylland for nordtyskland, men så vil jeg også have lov
at køre på tyske plader ...

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - Der pt har en enkelt
afgiftsforspørgsel liggende hos Told&Skat

Fra : Peder

Dato : 16-10-03 15:14

On Thu, 16 Oct 2003 15:54:26 +0200, "anders majland"
<see.signature@address.invalid> wrote:

> [...]
>(sådan lidt populært sagt)
>
>Og kald så bare jylland for nordtyskland, men så vil jeg også have lov
Tysklandsodde er den korrekte betegnelse

--
Peder
R6 (http://roadracing.netpartner.dk)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-10-03 18:46

anders majland wrote:

> Ja det fik endda et lille bevis for, her for ganske nyligt. De har lidt
> strømproblemer på et svensk a-kraftværk og slukkede de fro sjælland
> (sådan lidt populært sagt)

*lol* Sjællænderne kan ikke engang lave strøm nok til dem selv... fnis

> Og kald så bare jylland for nordtyskland, men så vil jeg også have lov
> at køre på tyske plader ...

Wienerschnitzel eller frikadeller, det kan sgu komme ud på et, hvis bare vi
slipper for afgifen
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-10-03 11:44

"anders majland" <see.signature@address.invalid> wrote in message

> Og kald så bare jylland for nordtyskland, men så vil jeg også have lov
> at køre på tyske plader ...

Skal det så være NO FJ som områdeforkortelse (NOrden FJords)?

Eller måske LU FI for Esbjerg? (Go figure..

vh
Torben

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-10-03 10:53

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> "anders majland" <see.signature@address.invalid> wrote in message

> Skal det så være NO FJ som områdeforkortelse (NOrden FJords)?
>
> Eller måske LU FI for Esbjerg? (Go figure..

Jeg troede det var penge det lugtede af?

Tyskland til Limfjorden!

Fra : Hekto

Dato : 16-10-03 13:36

In article <kkdwub5wfia.fsf@rrnord.dk>, mic@rrnord.dk says...
> Hvornår er Aalborg og omegn flyttet til Østjylland?

Det var vist ikke BARE Østjylland!!! ;0)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-10-03 13:48

Hekto <Hekto.nospam@hekto.dk> writes:

> In article <kkdwub5wfia.fsf@rrnord.dk>, mic@rrnord.dk says...
> >
> Det var vist ikke BARE Østjylland!!! ;0)

Næh, hele landet. Men nu troede jeg at det var ham klovnen på MC du sådan
specifikt referede til.

Men eftersom tallene ikke er mere specifikke kan vi stadig med god ret
påstå at vi er nogle englebasser her i byen

Fra : TheHobbit

Dato : 16-10-03 15:10

> Men eftersom tallene ikke er mere specifikke kan vi stadig med god ret
> påstå at vi er nogle englebasser her i byen
Ja man er jo uskyldig indtil andet er bevist..... men med "motortosse" i
signaturen ved vi vist alle hvad sandheden er!

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-10-03 16:29

"TheHobbit" <hobbit@protek.dk> writes:

> Ja man er jo uskyldig indtil andet er bevist..... men med "motortosse" i
> signaturen ved vi vist alle hvad sandheden er!

Ja netop! At vi er englebasser. Når der er nogen der kigger...

Fra : Hekto

Dato : 17-10-03 12:11

In article <kkdsmltwdqe.fsf@rrnord.dk>, mic@rrnord.dk says...
> Men eftersom tallene ikke er mere specifikke kan vi stadig med god ret
> påstå at vi er nogle englebasser her i byen

Tjaaa ... med en tidligere tråd om hastighed i tankerne, hvordan kunne
det nu gå så galt, når man har så lave hastighedsbegrænsninger hos
englebasserne nordpå????
OK,der var is på vejen; men alligevel?

http://dk.news.yahoo.com/031017/143/2yk1s.html

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-10-03 18:44

Hekto wrote:

> In article <kkdwub5wfia.fsf@rrnord.dk>, mic@rrnord.dk says...
>>
> Det var vist ikke BARE Østjylland!!! ;0)

You loose! Jeg har kun udtalt mig om Aalborg og omegn

--
mvh Jes Vestervang