Har denne gixxer-600 106 eller 110 hk?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 15-10-03 18:22

Hejsa

Så er der lidt nyt i gixxer600-sagen igen...
Jeg har kig på en gixxer i samme farver som cyklen på nedenstående link, men
som er fra '99. Er det en '97-model, eller blev modellen nyere også lave i
disse farver? Den jeg har kig på, kommer nemlig fra DE og er droslet til 98
hk, så jeg vil lige vide, om det er den "sløve" af modellerne, når
droslingen ryger af, selvom den altså skulle være fra '99.

http://www.sydfynmcservice.dk/suzukidata/motobil/gsxr6001997.jpeg

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Brian Laursen

Dato : 15-10-03 21:36

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hk, så jeg vil lige vide, om det er den "sløve" af modellerne, når
> droslingen ryger af, selvom den altså skulle være fra '99.

Tjaaaa der kører 2 i Århus. De køre da ret godt må man sige. Om de har 110
eller 98 vides ikke. Mon ikke de lyder som en 110 hk brandert...?

--
Virtually Yours

Brian laursen
Yamaha YZF1000r

DMCN# 687
http://dfmc.dk/?id=155

Fra : Morten Johansen

Dato : 16-10-03 09:01

Det er kun 97 modelen i de farver...

Har selv haft en, dog blå/hvid, som sådan en jo skal være!

Morten
TL1000R

Fra : Morten dahl

Dato : 16-10-03 09:55

"Morten Johansen" <morten_b_johansen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Det er kun 97 modelen i de farver...
>
> Har selv haft en, dog blå/hvid, som sådan en jo skal være!

Næhh nej, de skal være...
http://dfm.nathue.dk/MortenDahl/Gixxer%20The%20Funky%20Style../DSC00800.JPG

Jeg ved godt de blå hvide siges at være hurtigst..

Men tror nu godt jeg vil sætte min op imod en hvilken som helst af de blå
hvide 600..

-
Morten Dahl
Gixxer "The Funky Style"

Fra : Pwh

Dato : 16-10-03 12:37

Morten dahl wrote:
> [...]
>
> Jeg ved godt de blå hvide siges at være hurtigst..
>
> Men tror nu godt jeg vil sætte min op imod en hvilken som helst af de

Seriøst, hvordan kan man finde på at lakerer sim mc på den måde,
jeg får sgu da helt ondt i øjnene af at kigge på den ;)

/Jens Kwak KR-1 i originalfarver

Fra : Morten dahl

Dato : 16-10-03 12:45

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Morten dahl wrote:
>
> Seriøst, hvordan kan man finde på at lakerer sim mc på den måde,
> jeg får sgu da helt ondt i øjnene af at kigge på den ;)

Lakeret hvem faen snakker lakeret, næhh du den er pelset er den (det gør
det nok ikke bedre i dine øjne)

Det er billigt at reppe på hvis den skulle blive smidt, og så er fun værdien
i det meget stor. Al snak går i stå til træf´s når den kommer.

Eneste problem er at jeg ska huske ALT når jeg går fra den, efter1½ minut
står der en kødrand af mennesker der skal mærke om den nu virkeligt er
låden. så man kan ikke komme til cyklen..

-
Morten Dahl

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 17-10-03 10:17

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> står der en kødrand af mennesker der skal mærke om den nu virkeligt
er
> låden. så man kan ikke komme til cyklen..

Hej.

Jeg kom på et tidspunkt ,til at vise et billede af den til knægten,
han blev helt vild, da hans knallert ( Yamaha BWS NG ) ikke var så pæn
mere, ville han købe nye skjolde til den, men tigerstribet stof til
hele "dyret" kostede kun 190,- kr.

Så det "kostede" _mig_ en Lørdag, helt indsmurt i kontakt lim , og
så har han en knallert, der også tiltrækker sig et hav af blikke og
forskellige meninger

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten dahl

Dato : 17-10-03 12:30

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> han blev helt vild, da hans knallert ( Yamaha BWS NG ) ikke var så pæn
> mere, ville han købe nye skjolde til den, men tigerstribet stof til

Nemlig, en relativ billig løsning. og ikke mindst sjov.. selv hundedyr
harlekin lak får ikke samme opmærksomhed..

> Så det "kostede" _mig_ en Lørdag, helt indsmurt i kontakt lim , og
> så har han en knallert, der også tiltrækker sig et hav af blikke og
> forskellige meninger

Vil da meget gerne have et billede sendt på mortenATdahl.mail.dk

Forskellige meninger.. mm.. det eneste jeg har hørt er, FUCK hvor er den
grim.. og hvordan kunne du finde på det?

-Morten Dahl

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 18-10-03 23:22

Morten dahl wrote:
> [...]
>
> Forskellige meninger.. mm.. det eneste jeg har hørt er, FUCK hvor er
> den grim.. og hvordan kunne du finde på det?

Jeg prøver lige at tage et par billeder i morgen ( ups ! i dag ) hvis
de bliver gode så smider jeg dem på min profil :
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=66
Så kan du bare tage derfra

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-10-03 11:51

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> wrote in message

> Lakeret hvem faen snakker lakeret, næhh du den er pelset er den (det
gør
> det nok ikke bedre i dine øjne)

Så i stedet for at vaske og pudse, så strigler du og renser hove?

Skæg idé, selvom jeg ikke troede at nogen havde modet med de afgifter vi
render rundt med, og selvom jeg ALDRIG selv ville gøre noget tilsvarende på
en maskine til over 10.000 kr..

vh
Torben

Fra : Morten dahl

Dato : 17-10-03 12:32

> Så i stedet for at vaske og pudse, så strigler du og renser hove?

Noget i den retning.. men nok nærmere højtryksrenser den, med omo color i
blandebøtten. og skraber skidtet af fælgene...

> Skæg idé, selvom jeg ikke troede at nogen havde modet med de afgifter vi
> render rundt med, og selvom jeg ALDRIG selv ville gøre noget tilsvarende

> en maskine til over 10.000 kr..

hmm. kan ikke lige se hvad maskinen´s kostpris har med sagen at gøre..
alternativet var at køre rundt med en kåbe der var mangefarvet og meget
ridset. for montere de fine dele på kunne jeg ikke få mig selv til når
cyklen blver brugt til ja "lidt af hvert"

-
Morten Dahl

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-10-03 14:06

> [...]
> ridset. for montere de fine dele på kunne jeg ikke få mig selv til når
> cyklen blver brugt til ja "lidt af hvert"

Det forekommer mig bare at der er en god grobund for rust under
mulatzebraen, og at gensalgsværdien er faldet væsentligt. Jeg ved jo ikke
hvad du bruger dyret til, men det tyder da ikke på RR, da du jo har
_tilføjet_ vægt ved operationen. Og måske en målbar forøget luftmodstand.

Men måske er det bare fordi jeg ikke lige har den slags budget at lege med
MC for lige p.t.

vh
Torben