Service manual til SV650S?
Fra : Bomber

Dato : 14-10-03 13:10

Søger ovenstående. Har selv en over N-modellen, men tænkte på, om der ikke
var nogen, der har en pdf eller et link til en manual over S-modellen?

Mhv. Bo
SV650S '99

Fra : ptheo

Dato : 14-10-03 14:35

Manualen kan hentes på et af disse sites :
http://www.sv650.org/sv_manuals.htm

http://www.edubs.net/bikestuff/sv650/
http://www.socalsvriders.com/download.php?op=viewdownload&cid=2

der er både den gamle on den nye 2003 model .....
mvh
ptheo

Fra : Anders SV650

Dato : 14-10-03 15:59

Du kan jo se i en af nedenstående:

http://www.sv650.org/sv_manuals.htm
http://www.socalsvriders.com/download.php?op=viewdownload&cid=2"
http://www.edubs.net/bikestuff/sv650/
http://www.edubs.net/bikestuff/sv1000/sv1000_2003ServiceManual/
http://www.svrider.com http://www.svrider.com

Eller købe en Haynes manual - jeg har en som bliver brugt flittigt (rigtig
gode illustrationer og tips).

MVH
Anders Bentzen

Fra : Biker Bo

Dato : 15-10-03 08:15

Synes kun jeg kan finde N-modellen...

Fra : RacerNiels

Dato : 15-10-03 08:32

"Bomber" <bo_erikstrup@hotmail.com> wrote in message
> Søger ovenstående. Har selv en over N-modellen, men tænkte på, om der ikke
> var nogen, der har en pdf eller et link til en manual over S-modellen?

Skid da hul i S-modellen! Der skal jo ikke laves service på en kåbe, så den
piller du bare af, og så er de to cykler identiske.

Niels
SV650N '99
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Biker Bo

Dato : 15-10-03 08:36

> Skid da hul i S-modellen! Der skal jo ikke laves service på en kåbe, så
den
> piller du bare af, og så er de to cykler identiske.

Ja ja okay så
Synes bare at have hørt, at der var forskel på bl.a. ledningsnettet pga.
forskellig instrumentering, men jeg tager måske fejl...

Fra : Freddy Lang

Dato : 15-10-03 11:10

Biker Bo wrote:

> Ja ja okay så
> Synes bare at have hørt, at der var forskel på bl.a. ledningsnettet
> pga. forskellig instrumentering, men jeg tager måske fejl...

Næh, deri har du sådan set ret... men det er kun den forreste del af
ledningsnettet. Og hvis du skal til at rode med sådan noget, burde man måske
formode, at du alligevel har så meget styr på det elektriske, at du kan
klare dig med et ledningsdiagram fra en N'er, og så gå ud derfra. Ellers sig
til, så kan jeg måske få scannet et diagram til dig.

Jeg vil nu også, som en anden har gjort, anbefale dig at købe en service
manual. Haynes er gode, og dem har jeg brugt til mine tidligere cykler. Men
jeg fandt en Clymer manual hos Køsters i Randers, og den er jeg svært glad
for. Den er akkurat lige så god som Haynes, hverken mere eller mindre.
En manual har også den praktiske egenskab, at den er lettere at slæbe med
over i værkstedet, end din computer. Medmindre du da ligefrem har lyst til
at printe en af de elektroniske manualer ud. Men det bliver sikkert i sidste
ende lige så dyrt (i papir og blæk) som at købe en manual.

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : Biker Bo

Dato : 15-10-03 13:18

> Ellers sig til, så kan jeg måske få scannet et diagram til dig.

Det ville være super lækkert, hvis du gad det. Helst '99-modellen, hvis der
er forskel på årgangene.

> [...]
sidste
> ende lige så dyrt (i papir og blæk) som at købe en manual.

Har heldigvis adgang til gratis udskrivning, såååh......
Men man skulle nok alligevel få købt en.

Fra : Freddy Lang

Dato : 15-10-03 11:11

RacerNiels wrote:
> "Bomber" <bo_erikstrup@hotmail.com> wrote in message
>
> Skid da hul i S-modellen! Der skal jo ikke laves service på en kåbe,
> så den piller du bare af, og så er de to cykler identiske.

Hey, hov??!? Der skal ikke skides hul i nogen S-model her... du skammer dig
bare over, at du måtte nøjes med en naked SV'er... *LOL*