OT: Højtryksrenser i hovedstatdsområdet
Fra : BoS.

Dato : 13-10-03 08:41

Hej gruppe

Lidt OT. Er der nogen der ved, om der er en tank her i hovedstadsområdet med
en højtryksrenser. Jeg søgte på Google, og fandt et indlæg hvori der stod,
at der lå en DK tank på Bellahøjvej med en sådan. Men iflg. Krak ligger der
ikke nogen DK tank på Bellahøjvej. Så jeg ville lige høre om der var andre.

mvh Bo
Pegeout Boxer, der skal synes på onsdag og derfor lige skal spules der hvor
den _har været_ utæt i motorrummet...
VTR, der ikke skal højtryksrenses

Fra : Bjørn S

Dato : 13-10-03 09:37

BoS. wrote:

> [...]

> ikke nogen DK tank på Bellahøjvej. Så jeg ville lige høre om der var andre.

Q8 i krydset Marbjergvej/Frederikssundsvej i Husum har højtryksrenser, dog
tror jeg ikke trykket er så stort igen, men sammen med noget effektiv
motorrens gør det sikkert underværker. Det er et populært sted at få
vasket cykelen
Den på Bellahøjvej/Brønshøjvej er måske en OK-tank, og ikke DK, men de
har fjærnet sin vaskemaskin til fordel for større butik med madvarer....
rygterne går på der også sælges benzin og en enkelt lille lyspære på
stedet

--
/Bjørn

Fra : BoS.

Dato : 13-10-03 09:45

Bjørn S wrote:
> [...]
> højtryksrenser, dog tror jeg ikke trykket er så stort igen, men
> sammen med noget effektiv motorrens gør det sikkert underværker. Det

Hej Bjørn
Tak for svaret.

mvh Bo

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-10-03 10:15

Bjørn S wrote:
> [...]
> tror jeg ikke trykket er så stort igen, men sammen med noget effektiv
> motorrens gør det sikkert underværker. Det er et populært sted at få

Faktisk er trykket blevet højere her for nylig ... dog vil jeg
stadig ikke kalde det højtryk :)

// Hans, der mangler en forgaffel og et billigt bagtøj til russeren
// .. hvis nogle har! ;)
--
Motorcyklister der kører i BIL når det regner er, BILISTER!