OT: Newsfeed til Tiscali
Fra : Bjørn S

Dato : 11-10-03 08:39

Hej,
til orientering,
jeg kan igen se der mangler nogle tråder via min Tiscali-opkobling, de
findes på Sunsite, når den ellers fungerer, samt på Flof.
Bl.a. Bagers tråd om syn fra 9/10.

Arrgh !

--
/Bjørn

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-10-03 11:04

Bjørn S wrote:
> Hej,
> til orientering,
> jeg kan igen se der mangler nogle tråder via min Tiscali-opkobling, de
> findes på Sunsite, når den ellers fungerer,

....hvornår gør den dét - har nærmest droppet dén hér på det sidste...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Bjørn S

Dato : 11-10-03 11:23

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.invalid> skrev i en meddelelse
> ...hvornår gør den dét - har nærmest droppet dén hér på det sidste...

Tjah, Sunsite fungerede i perioder ikke i går :-/ - men ok at ha 2 når man
ikke finder ting det ene sted.

--
/Bjørn

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-10-03 14:01

Bjørn S wrote:

> Tjah, Sunsite fungerede i perioder ikke i går :-/ - men ok at ha 2
> når man ikke finder ting det ene sted.

....synes faktisk den har været nede flere uger...

....bruger primært CyberCity...

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-10-03 11:04