Minikåbe
Fra : Kim E

Dato : 13-04-01 13:45

Hejsa..

Jeg har gennem længere tid fuldt passivt med i denne gruppe, men nu skal det
være slut
Jeg har igennem nogle år bygget på en Boldore fra 81, eller nærmere ombygget
den med up-side-down gaffel,
brede hjul og den slags.
I den forbindelse søger jeg en forhandler der sælger disse "minikåber" som
man ser på mange custom byggede
cykler. Det kaldes vist også en "styrkåbe". den skal kun lige sidde over
forlygten.
Håber der er nogle der ved hvad jeg fabler om :))

Ses derude...
Kim E.
Boldore

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 14:02

> [...]
> forlygten.
> Håber der er nogle der ved hvad jeg fabler om :))

Dem kan du finde på både louis.de og mandp.com

hos louis havde de f.eks. denne her:

http://www.louis.de/_75/shop/art_detail.php3?article=10006525%7C0%7C%7C%7C%7
C10006525&origin=suche
er det ikke sådan en du mener ?
de har mange forskellige.. du kan jo evt bestille deres katalog det er
RIGTIGT godt

Håber det kunne hjælpe

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 14:26

Kim E <kle@mail.dk> skrev i en news:9b6sde$2r8q$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa..
>
> Jeg har gennem længere tid fuldt passivt med i denne gruppe, men nu
skal det
> være slut

Way to go!

> [...]
som
> man ser på mange custom byggede
> cykler. Det kaldes vist også en "styrkåbe". den skal kun lige sidde

Styrkåbe i "streetfighter-style"!

Check op hos de "tre store tyske":
www.louis.de
www.hein-gericke.de
www.polo-motorad.de

--
Armand.

Fra : Kim E

Dato : 13-04-01 15:25

> Way to go!

..

> Styrkåbe i "streetfighter-style"!
>
> Check op hos de "tre store tyske":
> www.louis.de
> www.hein-gericke.de
> www.polo-motorad.de
[snip]

Tak for det :)

Tak for svarene begge 2, men Armand var tættest på det jeg søgte :)
Det var lige ordet "Streetfighter" jeg skulle fodre søgemaskinerne med og
vupti væltede
det frem med dejlige billeder af den slags cykler :)
Synd at der ikke findes så meget information i Danmark om den slags cykler,
men markedet er
vel for lille.. :)

Ses derude...
Kim E.
Boldore

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 16:29

Kim E <kle@mail.dk> skrev i en news:9b727n$2c5$1@news.cybercity.dk...

> [...]
og
> vupti væltede det frem med dejlige billeder af den slags cykler :)

Hvis ikke at en aldrende Bol d'Or med USD forgaffel og bredere dæk er en
Streetfighter, så ved jeg ikke hvad en streetfighter er

> Synd at der ikke findes så meget information i Danmark om den slags
cykler,
> men markedet er vel for lille.. :)

Jup!
Det er en engelsk baggårds-opfindelse som først er i sin spiren
herhjemme
endnu!

Jeg mener forøvrigt at Sand, her fra gruppen har gang i noget lignende!!

--
Armand.

Fra : Kim E

Dato : 13-04-01 19:39

> Hvis ikke at en aldrende Bol d'Or med USD forgaffel og bredere dæk er en
> Streetfighter, så ved jeg ikke hvad en streetfighter er

Hva'? Kalder du min cykel gammel? Den er kun 20år, jeg kan da stadig huske
da jeg var 20.

> cykler,
>
> Jup!
> Det er en engelsk baggårds-opfindelse som først er i sin spiren
> herhjemme
> endnu!

Ok! Jeg troede egentlig at det var tyskerne der var først, men ok man lære
hver dag.

> Jeg mener forøvrigt at Sand, her fra gruppen har gang i noget lignende!!

Lyder spænende, Hallo Sand måske kan vi bytte fif :)

Ses derude...
Kim E.
Boldore (Streetfighter :)

Fra : Armand

Dato : 14-04-01 01:05

Kim E <kle@mail.dk> skrev i en news:9b7h3l$pfd$1@news.cybercity.dk...

> Hva'? Kalder du min cykel gammel?

Gammel! Hvem sagde gammel?
Jeg kaldte den for aldrende

>Den er kun 20år, jeg kan da stadig huske da jeg var 20.

Og jeg kan stadig huske da jeg så min første 900'er Bol d'Or -Og det er
fandeme mange penge siden

> Ok! Jeg troede egentlig at det var tyskerne der var først, men ok man
lære
> hver dag.

Stol ikke for meget på mig, da jeg ikke har anden dokumentation end min
egen opfattelse :-/

> Lyder spænende, Hallo Sand måske kan vi bytte fif :)

Prøv at klikke på overskriften i "fra"-kolonnen! Derved bliver
indlæggene stakket alfabetisk efter afsenderne, hvorved det skulle være
let at "spole" igennem til Sand's indlæg.
Herfra kan du så gøre dine tildragelser via hans egne beretninger, såvel
som at du kan nappe hans @dresse.

--
Armand.

--
Armand.

Fra : Brian Luckow

Dato : 13-04-01 22:14

> [...]
> det frem med dejlige billeder af den slags cykler :)
> Synd at der ikke findes så meget information i Danmark om den slags

Bladet "Streetfighter" kan købes rundt omkring herhjemme, bl.a. på
Hovedbanegården. Kan varmt anbefales hvis man er til den slags cykler...

Brian Luckow

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 14-04-01 14:27

Kim E <kle@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9b6sde$2r8q$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa..
>
> I den forbindelse søger jeg en forhandler der sælger disse "minikåber" som
> man ser på mange custom byggede
> cykler.

Der er flere streetfightergoodies på http://www.superbikeshop.de

Knud Stange Jakobsen