Til TheHobbit - Stephan
Fra : Per

Dato : 10-10-03 12:31

Hey der Stephan!

Jeg ser at du skriver at din cbr er fra 1996. Er du sikker på det. Jeg mener
at den model jeg kan se på dine billeder er fra 1997. F3 blev ændret i 1997
til bla. 105 hk. (opgivet) imod 100 i 96´

Det ligner en 1997 model, det kan jeg bla. se på bremseskiverne og
passagerbøjlen. Eller tager jeg helt fejl?

Jeg mener der sidder andre nitter i skiverne og en mere rund passagerbøjle
på 1996 årgangen.

Mvh. Per!

www.geocities.com/per_elm

Fra : TheHobbit

Dato : 10-10-03 13:07

Hejsa Per

Det er meget godt set - og jo jeg tror faktisk også at modellen er fra 1997.
Men da det er alm. praksis at skrive årgangen som "første indreg. år" så er
det stadig 1996. (Man kan vist også se det på det ovale hul i forskærmet -
selvom de andre ting nok er bedre da forskærmen let kan være skiftet.)

Jeg tror at ham der købte den i sin tid fik den nye 1997 model lige da den
kom i slutningen af November 1996 og fik den således indreg. i 1996.

Hvis du kigger i min signatur så er der et lille trick: "Honda CBR600 F3V -
1996" Jeg skriver det er en "V-model" - den er fra 1997.

Desuden skriver jeg jo også at min GS500E er en årgang '99 fordi den blev
indreg. i Maj 1999 - selvom stelnummeret vistnok antyder at den forlod
fabrikken i 1998. Så det går vel lige op!!!

Tak for opmærksomheden - det er altid rart at høre at der er nogen der
lægger mærke til den slags!

Mange MC-Hilsner
Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : TheHobbit

Dato : 10-10-03 13:09

Hejsa Per

Det er meget godt set - og jo jeg tror faktisk også at modellen er fra 1997.
(Bager var vist den første til at pointere det!)

[...]

Men det er altid rart at høre at der er nogen der lægger mærke til den

Fra : Per

Dato : 10-10-03 13:23

Jamen jeg takker for oplysningen Stephan!

SÅ blev jeg jo lidt klogere

Fed cykel iøvrigt.

Mvh. Per!

Fra : TheHobbit

Dato : 10-10-03 13:38

> Fed cykel iøvrigt.
Oh yeah, keep on rollin' baby!

> Mvh. Per!
/Stephan

Fra : TheHobbit

Dato : 10-10-03 13:51

Hvilken CBR model har du selv? (billeder!)

Skriv lige linket til din "jeg-elsker-min-CBR-hjemmeside" (Har alle med
CBR ikke sådan en side??)

/Stephan

Fra : Per

Dato : 10-10-03 14:13

"TheHobbit" <hobbit@protek.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken CBR model har du selv? (billeder!)
>
> Skriv lige linket til din "jeg-elsker-min-CBR-hjemmeside" (Har alle
med
> CBR ikke sådan en side??)

Link:

www.geocities.com/per_elm

Mvh. Per!

Fra : TheHobbit

Dato : 10-10-03 14:40

> Link:
> www.geocities.com/per_elm
Sweeeet. (...og fedt wheelie billede!)

Hvad ga' du for den i sin tid?
Hvor lang har den gået og hvad har du fået repereret på den?
Hvad har du brugt af kr. på dæk/bremser + andre "forbrugs stoffer"??

/Stephan

Fra : Per

Dato : 12-10-03 11:30

> [...]
> Hvor lang har den gået og hvad har du fået repereret på den?
> Hvad har du brugt af kr. på dæk/bremser + andre "forbrugs stoffer"??

Jeg købte den fra ny af og gav 130k.

Den har efterhånden kørt 26.000 km og står stadig som ny
Der er ikke blevet repareret noget på den udover udskiftede sliddele, som
akku, bremseklodser, dæk mv.

Jeg laver selv alle reperationer, dog ikke justering af kaburatorer og
ventiler.

Jeg har skiftet klodser en gang og dæk 3 gange tror jeg. Jeg kører stadigvæk
på original kæde og tandhjul. De fejler intet.

Alt i alt en billig cykel i vedligeholdelse.

Jeg må indrømme at jeg ikke kan huske, hvor meget jeg har brugt på
forbrugsstoffer. Du kan selv regne på ovennævnte.

Jeg er 100% tilfreds med maskinen stadigvæk og jeg kan sagtens følge med
hurtigere cykler i kurverne.

Ciao Per!

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-10-03 20:43

Per wrote:

> www.geocities.com/per_elm
>
> Mvh. Per!

Fin side du har dig, den var underholdende at læse.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk