Så blev der købt læder :-)
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 09-10-03 23:38

www.louis.de havde et rigtig godt tilbud, så jeg blev jo nødt til at købe en
jakke og et par bukser (Probiker til samlet under 2000,-), med lynlås til at
hægte dem sammen. Førstehåndsindtrykket er MEGET positivt, selv om begge
dele sidder lidt stramt (som de jo skal i starten). Det er sgu en hel anden
fornemmelse end tekstil

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : ZX-10

Dato : 09-10-03 23:43

Fornemmer jeg lidt Village People comeback??????+,,,,,:o
Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f85e3f3$0$7964$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 09-10-03 23:51

Skal du ikke i seng, gamle fjols

Fra : Per Emborg

Dato : 09-10-03 23:51

Ja den må sidde stramt eller skal koen sku være stor

Why YMCA

Per Emborg
Som venter på et kædekit
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Rune Larsen

Dato : 09-10-03 23:51

Peter Jakobsen wrote:

> begge dele sidder lidt stramt (som de jo skal i starten). Det er sgu en
> hel anden fornemmelse end tekstil

End testikler, eller hvad var det du sagde?

--
/Rune - netop hjemvendt fra carlsens - promille på 3,5

Fra : Hans Georg Arndt

Dato : 10-10-03 00:40

Du havde et indlæg om noget gaffelolie du ville sælge, det er en god ide at
gnide det nye dress ind i olie, det bliver så mere vandtæt
--
Hilsen

Hans Georg

hg-arndt@optometrist.dk

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 10-10-03 05:24

Du skal vist også gnides ind i gaffelolie....

Peter

Fra : -V-

Dato : 10-10-03 05:30

Peter Jakobsen wrote:
> Du skal vist også gnides ind i gaffelolie....

Er det ikke noget, I kan holde for jer selv nede i Hondaklubben?
De mentale billeder er uafrystelige

-V-

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 10-10-03 08:23

Hej Peter

"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> writes:
> dele sidder lidt stramt (som de jo skal i starten). Det er sgu en hel anden
> fornemmelse end tekstil

Jamen tillykke med den! Jeg mangler dog en sammenligning med din
latexdragt. Har du også købt læderet 2 numre for småt? Jeg kan
forestille mig at den ikke kræver så meget talkum?

Men vi glæder os da til at se dig i den nede i "klubben"... Du var
slet ikke til at kende sidst da du havde lynet din maske...

--
Jesper