Et frontalt cafe-smækkys - hint til HKH
Fra : Richard

Dato : 09-10-03 22:51

Frederik ville ikke; men det her smækkys er da ikke til at stå for - se
nederste billede med undertitlen "Plastique Love":

<www.caferace.com/cafepix.html>

Det er da lige på og yderst romantisk, ikke

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-10-03 07:49

Richard <richardpunktumpade@mail.dk> writes:

> <www.caferace.com/cafepix.html>
>
> Det er da lige på og yderst romantisk, ikke

Det er da kunst.

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-10-03 08:30

Richard wrote:
> Frederik ville ikke; men det her smækkys er da ikke til at stå for - se
> nederste billede med undertitlen "Plastique Love":

Jeg gik jo så i stå i ca. et øjeblik da jeg kom ned til Matchless'en

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Richard

Dato : 11-10-03 16:16

Hans Joergensen wrote:

> Jeg gik jo så i stå i ca. et øjeblik da jeg kom ned til Matchless'en

Så lad endelig vær med at blade videre til de næste sider