RR - MotoGP...Rossi forlader Honda !?!
Fra : MKS - 74

Dato : 09-10-03 15:15

Det som vi sikkert er nogle stykker der håber lidt på,er _måske_ ved
at ske,stadig på rygteplanet men her er et par artikler,der kraftigt
synes at antyde at Rossi og Honda er færdige med hinanden :

http://crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=78508
http://crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=78539
http://crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=78526

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-10-03 15:31

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Det som vi sikkert er nogle stykker der håber lidt på,er _måske_ ved
> at ske,stadig på rygteplanet men her er et par artikler,der kraftigt
> synes at antyde at Rossi og Honda er færdige med hinanden :

Ja det bliver spændende. Spændende at se hvor langt Yamaha kan tage M1eren
gennem vinteren samme med Vale.

Det bliver også temmelig interessant at se hvor meget af hans team der evt.
følger med - jeg tænker specielt på Burgess. Men det kan selvfølgelig være
han er for meget Honda mand til at være nyttig i et Yamaha team.

Can't wait...

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : MKS - 74

Dato : 09-10-03 16:01

On 09 Oct 2003 16:31:15 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Ja det bliver spændende. Spændende at se hvor langt Yamaha kan tage M1eren
>gennem vinteren samme med Vale.

Jeps og spændende at se om Honda så ruller V6'eren eller endnu bedre
V3'eren frem og hvad de(n) i givet fald kan

>Det bliver også temmelig interessant at se hvor meget af hans team der evt.
>følger med - jeg tænker specielt på Burgess. Men det kan selvfølgelig være
>han er for meget Honda mand til at være nyttig i et Yamaha team.

He-he,jeps kan han få ham med så siger det en del

>Can't wait...

Me neither...

Fra : finn sander

Dato : 09-10-03 20:32

Mikkel > Det bliver også temmelig interessant at se hvor meget af hans team
der evt.
> følger med - jeg tænker specielt på Burgess. Men det kan selvfølgelig være
> han er for meget Honda mand til at være nyttig i et Yamaha team.
---------------------------------

Jeg vil godt sætte en kasse BLÅ- ROYAL på højkant på at han ikke tager med
!!! måske en eller to af mek'n.
Han er efter "gode-gamle" Erv Kanemoto nok den mest HRC -tro..........tør
du væde.

FS

ps - jeg taler selvfølgelig om afgifts-fri dåser, man er vel jyde....

Fra : John Jensen

Dato : 09-10-03 21:14

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> du væde.
>
> FS
>
> ps - jeg taler selvfølgelig om afgifts-fri dåser, man er vel jyde....

Jeg tror (og håber) heller ikke at Burgess rykker med til Yamaha, såfremt
Rossi hopper
på den galaj..

Selvfølgelig er det Rossi der kører cyklen, og gud hvor gør han det godt,
men jeg tror ikke
han havde haft det så let med skiftet fra 250 t. 500 t. MotoGp, hvis ikke
han havde "overtaget"
Doohans gamle team med Burgess som chef mekaniker.

Skulle Rossi vælge stemmegaflerne så tror jeg ikke engang han kører sig i
top 5 næste år.

/ John

JEG vædder af princip aldrig, de få gange det er sket har jeg nemlig
tabt...... pisseærgerligt
når man er jyde.... =

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-10-03 22:53

"finn sander" <rc30@wanadoo.dk> writes:

> Jeg vil godt sætte en kasse BLÅ- ROYAL på højkant på at han ikke tager med
> !!! måske en eller to af mek'n.

Jeg vil helst ha' de grønne Royal Men jeg tror nu også Burgess bliver.

> ps - jeg taler selvfølgelig om afgifts-fri dåser, man er vel jyde....

Heh, ja pant er for suckers.