vræææl!!
Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 07-10-03 18:13

snøft.. jeg er kommet til at savne MCen endnu hurtigere end jeg havde
forventet, og det er kun en uge siden jeg væltede på den..
Tanken om at jeg skal vente 5-6mdr. med at køre på den igen, er jo
udlidelig!

Jeg kom til at sidde og glo på JudgementDay (MC film), og det gjorde det da
kun værre!

Er jeg den eneste som har det sådan?

MVH
Martin ..snøft
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=215

Fra : Michal

Dato : 07-10-03 19:01

In news:3f82f350$0$24631$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Martin K. Gammelholm <buzzlightbeer@mail.dk> wrote:

> [...]
> udlidelig!
>
> Jeg kom til at sidde og glo på JudgementDay (MC film), og det gjorde

Nej, jeg har problemer med benzinhanen og/eller karburatoren... :/

Bare noget øv. Har næsten lige fået kortet (ca. en måned siden) og første
uge kørte jeg over 140 km, bare for sjov. Det kunne desværre ikke betale sig
ind til skole da der kun var lidt under 2 km :(
(det var hurtigere på cykel pga propper og lign.)

Og nu har jeg ikke kørt på den i næsten en hel uge! (bortset lige for idag,
men kun en frem-og-tilbage tur).

--
Michal

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 07-10-03 19:20

> Nej, jeg har problemer med benzinhanen og/eller karburatoren... :/

Såså! - Det skal du nok få ordnet i en ruf!

> Bare noget øv. Har næsten lige fået kortet (ca. en måned siden) og første
> uge kørte jeg over 140 km, bare for sjov.

Jeps, men hvad er der så i vejen med det? Det gør jeg da tit! - Jeg tror da,
at vi er en del, der kører >100 km om ugen, bare for sjovt: Så regn ikke
med, at du kan indhøste den hel store måben.

Til Martin: Det er vel et spørgsmål om at rykke mekanikeren og komme ud
igen, for det kan da ikke passe, at det skal tage hele 5-6 måneder?
Du skulle da nødigt gå glip af vintervejrets små luner?

Hilsen
Lars

Fra : Michal

Dato : 10-10-03 18:56

In news:blv07q$74t$1@sunsite.dk,
Lars T. Thomsen <ltth00@NOSPAMacoustics.auc.dk> wrote:

> Såså! - Det skal du nok få ordnet i en ruf!

Ja :)

> Jeps, men hvad er der så i vejen med det? Det gør jeg da tit! - Jeg
> tror da, at vi er en del, der kører >100 km om ugen, bare for sjovt:
> Så regn ikke med, at du kan indhøste den hel store måben.

Det var nu ikke sådan ment ;)

Snarere at sammenligne med en som lige har lært at cykle og så cykler til og
fra skole blot for sjov ;)

[snip]

--
Michal

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 07-10-03 21:33

Martin K. Gammelholm wrote:
> [...]
> udlidelig!
>
> Jeg kom til at sidde og glo på JudgementDay (MC film), og det gjorde

NEJ! Jeg gik i astfalten med Banditten (mc) til R4F sidste arragement, for
en måned siden! og jeg har ikke kørt siden (brækket kraveben) og kommer
heller ikke til det før til næste år

Her er lidt flere film til at fordrive tiden med
http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/MC%20Film

http://dfm.nathue.dk/Bandit600R/Bandit%20video

--
Venlig hilsen Rune (Der allerede glæder sig alt for meget til næste år)
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Martin K. Gammelholm

Dato : 07-10-03 22:19

Okay, rart at jeg i det mindste ikke er den eneste med en skadet MC +
skulder, godt nok ik brækket, men godt øm :)

Fra : TheHobbit

Dato : 08-10-03 08:25

Martin K. Gammelholm wrote:
> snøft.. jeg er kommet til at savne MCen endnu hurtigere end jeg havde
> forventet, og det er kun en uge siden jeg væltede på den..
Jeg har dog ikke væltet men efter GS'erens vinterhi i weekenden er jeg nu
helt MC-løs... og savner det allerede.

> Tanken om at jeg skal vente 5-6mdr. med at køre på den igen, er jo
> udlidelig!
Ja, føj.

> Jeg kom til at sidde og glo på JudgementDay (MC film), og det gjorde
> det da kun værre!
Har ikke lige set den du omtaler - har du et link?

> Er jeg den eneste som har det sådan?
Nope.

> MVH
> Martin ..snøft

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Bo-gsxR

Dato : 08-10-03 16:25

> Har ikke lige set den du omtaler - har du et link?

http://dfm.nathue.dk/bogsxr/Judmentday%202.wmv

bo-gsxR

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-10-03 16:41

> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/Judmentday%202.wmv

Det må da være en trailer, den første Judgement day varer lidt over en
time???

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Bo-gsxR

Dato : 08-10-03 16:50

> Det må da være en trailer, den første Judgement day varer lidt over en
> time???

jep det er det selvfølgelig også, sorry.

bo-gsxR

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-10-03 18:18

Bo-gsxR wrote:

> jep det er det selvfølgelig også, sorry.
>
> bo-gsxR

Jeg prøver at få hele filmen ned, med "e-mule" men den er ikke startet endnu
og den fylder 555 mb 8-|
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Bo-gsxR

Dato : 08-10-03 19:41

> Jeg prøver at få hele filmen ned, med "e-mule" men den er ikke startet
endnu
> og den fylder 555 mb 8-|

LOL
det næste du skal hente er matador - hele serien...

bo-gsxR

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 11-10-03 18:50

Bo-gsxR wrote:

> LOL
> det næste du skal hente er matador - hele serien...
>
> bo-gsxR

*lol* Del tror jeg nu næppe!

Men jeg mangler nu kun 15 mb af ud af de 555 så har jeg Judgementday 2

--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600R.netfirms.com

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-10-03 09:44

"Martin K. Gammelholm" <buzzlightbeer@mail.dk> wrote in message
> [...]
> forventet, og det er kun en uge siden jeg væltede på den..
> Tanken om at jeg skal vente 5-6mdr. med at køre på den igen, er jo

Jeg havde ikke kørt andet end et par små prøveture i 5-6 år, før jeg fik et
prøveskilt på min FJ1100 i går og rullede ca.350km. FEDT!

Men nu går der nok 1,5 år plus før den er sat i stand, og afgiften er
betalt. Så trøst dig med at andre har det værre :-/

vh
Torben - der overvejer at købe en fjernstyret model MC til
vinteradspredelse..

Fra : Hans Joergensen

Dato : 08-10-03 19:09

Martin K. Gammelholm wrote:
> Er jeg den eneste som har det sådan?

Nej, min er heller ikke køreklar endnu:
http://gallery.nathue.dk/2003-10-07/PICT0041.JPG ))

// Hans, der dog har en RD350'er.. der lige har tabt den ene fløjte
// på motorvejen ... så nu lyder den mest som en gammel boret puch.
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Daniel Munch

Dato : 09-10-03 04:40

Link til Judgmentday hvis nogle skulle være interesseret

http://goodfiles.grisen.org/Moto%20movies/judgementday.mpeg

BTW Har jeg fornylig oprettet min første hjemmeside, der er bla en masse
links til mc ting, og der kommer mange flere..! Tjek den ud hvis i har lyst

http://www.2fucked.dk/LiNKFEAST/

MVH Daniel

Fra : Bo-gsxR

Dato : 09-10-03 11:10

> Link til Judgmentday hvis nogle skulle være interesseret
2'eren?

bo-gsxr - som har nr. 1 på video - men har ingen video

Fra : TheHobbit

Dato : 09-10-03 13:42

Hvis du har lyst (og tillid ) kan du sende båndet til mig - så skal jeg
lægge det ind på PC'en og brænde det over på den CD/DVD til dig og sender
det tilbage.

Det skal ikke koste dig noget anden end posto den ene vej - så ordner jeg
resten. Jeg gad nemlig godt ha' den film!!

Fra : TheHobbit

Dato : 09-10-03 08:51

Hans Joergensen wrote:

> Nej, min er heller ikke køreklar endnu:
> http://gallery.nathue.dk/2003-10-07/PICT0041.JPG ))
HAHAHA - nej den skal vist ha' nye bremser og skiftet olie før den er HELT
klar.

/Stephan