Auto85?
Fra : Martin Leong

Dato : 06-10-03 22:49

Hej NG

Er der nogen fra Aalborg og omegn der har nogen erfaringer med Auto85, gode
som dårlige?
Der er ikke nogen anmeldelser på www.dmcn.dk men måske nogen her der har
handlet derude?

Mvh
Martin Leong

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-10-03 06:53

"Martin Leong" <Martin@njfk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen fra Aalborg og omegn der har nogen erfaringer med Auto85,
> [...]

Jeg har købt 3 jakker og 2 par bukser, samt noget olie og lidt andet
derude - altså ingen cykel.
De er altid venlige og udadvente, og er til at lave en handel med!
Jeg er ikke sikker på, hvor meget erfaring de har med motorcykler på
værkstedet, men de kan vist godt klare
opgaven alligevel. Jeg har absolut ikke noget at klage over hos dem, ud over
det lave udvalg af sportscykler.

> Mvh
> Martin Leong

Thomas