Membran til karburator på Honda VT 500 c. ~
Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 06-10-03 22:05

Min fætter har en utæt membran i sin Honda VT500 c fra 1985. (CV
karburator)

Davidsilverspares kan tilsyneladende kun levere et komplet karburatorsæt
from 150£
Det er nok lidt overkill.
En dansk forhandler snakker dog om 1395 kr !! for en original Honda membran.

Er der nogen her som ved hvor man kan fremskaffe en sådan til en mildere
pris ? - gerne brugt

+ luftfiler
+ stort ovalt spændebånd (1 af 2 som sidder på friskluftsiden af
luftfilterkassen)

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
Pga. SPAM benyt nedenstående email:
bmw (snabela) poet (punktum) dk

1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Hekto

Dato : 06-10-03 22:23

In article <3f81d8dc$0$13233$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Bent Erik
Thomsen says...

> Er der nogen her som ved hvor man kan fremskaffe en sådan til en mildere
> pris ? - gerne brugt

LC Racing????
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah + Suzuki LS650
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 06-10-03 22:44

Bent Erik Thomsen wrote:
> [...]
> mildere pris ? - gerne brugt
>
> + luftfiler
> + stort ovalt spændebånd (1 af 2 som sidder på friskluftsiden af

Findes de ikke i MC-nøglen ?

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Moller

Dato : 07-10-03 06:35

"Bent Erik Thomsen" <use_address_in_signature@poet.dk> wrote in message
> [...]
> from 150£
> Det er nok lidt overkill.
> En dansk forhandler snakker dog om 1395 kr !! for en original Honda

Velkommen til det danske reservedelsmarkede, hvor Importørene tjerner
guld, og forhandler/forbrugerne blir boldet ekstra hårdt i røven :) ikke
uden grund at Honda ejere tyger til Vaseline :)

> Er der nogen her som ved hvor man kan fremskaffe en sådan til en mildere
> pris ? - gerne brugt

http://www.davidsilverspares.co.uk/ er jo kendt i honda kredse for sine
fantastiske priser :)

Ellers LC-racin som nævnt, han er go til at hjælpe med dele fra
Udlandet.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S , for 1 sæt dæk kan jeg købe en MZ :)

Fra : Richard

Dato : 07-10-03 15:51

Bent Erik Thomsen wrote:

> Min fætter har en utæt membran i sin Honda VT500 c fra 1985. (CV
> karburator)

Stumperne set hos www.powersportspro.com:

Membran og stempel 16111-MF5-671 USD 93,72
Luftfilter 17214-MF5-750 USD 22,26
Ovalt spændebånd (1 af 2 som sidder på friskluftsiden af
Luftfilterkassen) 17227-MF5-000 USD 6,95
Skrue for do (4x25) 93500-04025-0A USD 0,95

men hos servicehonda.com hhv. USD 68,86 / 18,29 / 5,91 / 0,86

Husk dog at du skal lægge EU-told (6%?) + 25 moms oveni. cmsnl.com i NL
er dyrere selv uden deres NL-moms.

Ud over de danske ophuggere er der ditto i D - søg lidt tilbage i
gruppen eller skriv mig direkte for en liste - og fx
www.anderbergmotor.se lige nord for H:borg - og selvfølgelig ebay.de /
uk etc., hvor der hele tiden dukker både nye og brugte stumper op.

Men luftfilteret findes da også uoriginalt - tante Louis har det da i
deres katalog til kanp en flad 10'eur...

God jagt videre.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 08-10-03 21:53

Richard wrote:

> [...]
>
> Men luftfilteret findes da også uoriginalt - tante Louis har det da i
> deres katalog til kanp en flad 10'eur...

Mange tak for linkene

Det må vist kaldes for en fuldtræffer !

Ny skal jeg lige sørge fætteren om han har et creditcard

Fra : Richard

Dato : 08-10-03 22:01

Bent Erik Thomsen wrote:

> Mange tak for linkene
> Det må vist kaldes for en fuldtræffer !

Velbekomme; jeg var chokeret over de priser, du nævnte, og ville lige
checke. Har selv søgt efter en fjeder til luftafskæringsventilen; men
den sælges kun komplet med membran og -hus for en halv mio., så det er
billigere at finde en pæn brugt karb

> Ny skal jeg lige sørge fætteren om han har et creditcard

De tager sikkert også gerne mod forudbetaling gennem bank eller intnl.
money order

Fra : Richard

Dato : 08-10-03 22:04

Bent Erik Thomsen wrote:

> [...]

PS. Husk lige at checke din vens model og især årgnag ifht den
amerikanske '85 VT500 Shadow, jeg har søgt i hos Partsfish'en - der kan
være forskel, men mon ikke det er til at finde en VT500C fiche et sted?
- der var en mulig site oppe herinde fornylig i forbindelse med en
VT600, tror jeg det var.

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 07-10-03 18:19

"Bent Erik Thomsen" <use_address_in_signature@poet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen her som ved hvor man kan fremskaffe en sådan til en mildere
> pris ? - gerne brugt

Har du prøvet hos Classic Motorcycle Supplies i Holland:
http://www.cmsnl.com/ ?
De er leveringsdygtige i de fleste Honda reservedele.

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)