Dæk til mc én
Fra : brian/hon 750

Dato : 06-10-03 16:45

Cbx èren skal have nyt bagdæk til vinter.Har læst i Touring nyt et par
gange, at en en venlig mand ved navn Knud Hein kan skaffe dæk til priser der
mellen
28- 45% lavere end vejl udsalg.Er der nogle af jer
der har købt gennem ham,og kan han skaffe alle slags
dæk,og endelig er det til monteret ved en mc-mek.når
det ikke lige er købt ved ham

--
MVH Brian /hon750
fjern" FJERN" i mail adresse

Fra : Moller

Dato : 06-10-03 17:50

"brian/hon 750" <bstk@FJERNstofanet.dk> wrote in message
> [...]
> der har købt gennem ham,og kan han skaffe alle slags
> dæk,og endelig er det til monteret ved en mc-mek.når

Kender ikke til ham... men læs følgende link :)

http://www.pmc.dk/daekguide.htm

og dækne kan fås hos http://www.reifenversand.com/ ... til nogen
gange 50-60% lavere priser :) og det er de goe mærker, ikke et eller andet
tyrkisk kondom genbrugsdæk :) som der er nogen små dæk pushere i DK som
gerne vil sælge :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi ... som køre med BT-45 , til mindre penge end Aagensen
ville sælge mig et Macedam 50 for... fybad.
Suzuki GSF 1200 S.

Fra : pet detektive

Dato : 06-10-03 18:02

> der

Ved ikke hvor i landet du bor, men det kan betale sig at kører syd for
grænsen jeg fik et Bridgestone til min zx6r, herhjemme var det billigste
bud 2200, dernede fik jeg det samme dæk, monteret und alles for 1300... men
selvfølgelig kun billigere hvis du bor i jylland

MVH
N. Hansen

Fra : brian/hon 750

Dato : 06-10-03 18:06

Har osse været på www.reifenversand side og en anden tysk side
www.riefendirekt.com men på den ene side skal de have 100,23 euro for et
metzler me99a 130/80 18 v og de andre lagerfører det slet ikke og ved min
lokale pusher GMR mc teknik(som desværre ikke
er her mere) sku jeg give ca 875,00.Så det er umiddelbart en dårlig
forretning
MHV
hon 750/brian

Fra : Moller

Dato : 06-10-03 18:43

> [...]
> lokale pusher GMR mc teknik(som desværre ikke
> er her mere) sku jeg give ca 875,00.Så det er umiddelbart en dårlig

Nu viser det sig at det har meget at sige om hvilken mærke osv... vi
snakker om :) f.eks. Avalon dæk fås jo kanon billigt herhjemm (havde
T-hansen dem ik engang) hvorimod Bridgestone, Dunlop, og Michelin er i den
dyre ende, som typisk findes meget billigere i udlandet :) og så er det
Metzler, som jeg selv har oplevet at Metzler M22 koster kun inden for
100Kr. i forskel mellem herhjemme og udlandet :)

Så i første omgang bør du vel finde ud af hvilket type dæk du helst vil
køre med... men det kan du jo læse om inde på dæk guiden som jeg linkede til
dig før... for en ting er hva dækne koster, en anden ting er hva typer der
passer dig :)

VH
Lars Molnit

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 06-10-03 22:07

> Nu viser det sig at det har meget at sige om hvilken mærke osv...

xxxxxxxxxxxxxxxxx

Enig...

Bestilte et par Brigdestone BT 45 dæk fra reifenversand.. Pris inkl. fragt
1350 ,-... pris herhjemme omkring 2000... begge priser er exkl. montering..
men får monteret dæk for 100 kr inkl afbalancering...

kom så at sig.. at DK priser er rimelige.. DK's afgifter ( og forhandleres
fortjeneste ) sutter bagende for vildt.. og sådan er det bare

;-(

--
MVH.
Procesteknolog Jon Larsen