michelin m 59 X
Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-10-03 16:24

er der nogen der kan sige noget godt eller dårligt om michelin m 59 x

hvordan står de fast både tørt og vådt?

hvad jeg selv har fundet ud af er at det kom frem i 86 og at det er et
radialdæk

grunden til jeg spørg er fordi den cykel jeg har fået hentet hjem fra
tyskland har de dæk på og de er næsten nye at se på og dem det sad på
min(bt10r og bt56f ss)har ca 6000 km tilbage af deres levetid.

-- snart på gaden igen
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 06-10-03 21:08

> er der nogen der kan sige noget godt eller dårligt om michelin m 59 x
> hvordan står de fast både tørt og vådt?

Hej Allan

Det er et tudse gammelt touring dæk. Gem det til en ordenlig koger til TPT
næste år. Det skal nok virke ok i sommervarmen, men i ydersæsonen er du
meget bedre kørende med BT010 og BT56SS selv om de slides meget hurtigere.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-10-03 21:57

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> [...]
> meget bedre kørende med BT010 og BT56SS selv om de slides meget hurtigere.

thank you
det havde jeg også i tankerne men var ikke sikker :-/

hmm så må jeg lige ringe til dem imorgen og sige de godt kan skifte dem til
de gamle, for dem ved jeg hvordan de opfører sig.

-- stadig med øm ankel