Race Tech Emulators
Fra : Torben Scheel

Dato : 06-10-03 15:39

Er der nogen der har erfaring med subj. (det er en slags
forgaffelopgradering)

Mere her : http://www.fjmods.btinternet.co.uk/emulators.htm

Det lyder umiddelbart som en oplagt opgradering af FJ'ens svage forgaffel.

vh
--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Moller

Dato : 06-10-03 15:27

> Er der nogen der har erfaring med subj. (det er en slags
> forgaffelopgradering)

Ikke erfaring, men jeg ved der er Bandit 600 ejere der bruger dem... så
vidt jeg kan forstå er det Cardtrick emulatorene... ellers mindes jeg at ha
hørt SV-650 maskinerne også for dem omnteret, eller om det kun var de ældre
???

Heldighvis skal der ik sådan en i min B12 :) da den har den slags luxus,
den skal bare ha nye fjedre + goldvalvekit, når racetech snart for nosset
sig sammen til at levere det :)

VH
Lars Molnit

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-10-03 07:20

> Er der nogen der har erfaring med subj. (det er en slags
> forgaffelopgradering)
> Mere her : http://www.fjmods.btinternet.co.uk/emulators.htm

Hej Torben

Jeg har ikke selv prøvet cartridge emulatorer, men jeg har mange steder på
nettet læst om folk der har brugt dem, der er meget tilfredse. Jeg har selv
modificeret min bagdæmper med Racetech dele bl.a. goldvalves og en strammere
fjeder. Den operation er jeg meget tilfreds med, men min bagdæmper var også
slidt op inden modificeringen.

Kig her: www.racetech.com DMC i Hadsund burde kunne hjælpe dig. De kan
levere nye fjedre og ændre dæmpningen (ventiler og shims) så det passer til
din vægt, kørestil og erfaring. Ring 9858-5307

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 07-10-03 07:35

> Jeg har ikke selv prøvet cartridge emulatorer, men jeg har mange
> steder på nettet læst om folk der har brugt dem, der er meget
> tilfredse.

Lige en ting til. Jeg ville lige prøve med strammere fjedre. Racetech er de
eneste jeg kender der laver fjedre specifikt til din vægt. Samt atbejde med
olie tykkelse og olie mængde før jeg pungede 1500kr ud til RaceTech
emulatorer. Undersøg også lige hvordan dine glideringe i gaflen har det, da
pengene ellers er nærmset spildt på så fine ting.