erfaringer med Suzuki GSXR400
Fra : Jimmi W.

Dato : 06-10-03 10:16

Hej NG

Min lillebror har overvejet et køb af overstående maskine. Er der nogle
faldgrupper?? Andre erfaringer er også meget velkommen.

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : -V-

Dato : 06-10-03 10:21

Jimmi W. wrote:
> Hej NG
>
> Min lillebror har overvejet et køb af overstående maskine. Er der
> nogle faldgrupper?? Andre erfaringer er også meget velkommen.

Hvad er en faldgruppe? En form for terapigruppe, hvor man sammen med
ligesindede vælter sig rundt?

-V-

Fra : Hans Paulin

Dato : 06-10-03 10:40

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Min lillebror har overvejet et køb af overstående maskine. Er der
nogle
> faldgrupper?? Andre erfaringer er også meget velkommen.

....mens du venter på (begavede) svar, kan du jo prøve at søge lidt hér
:

http://groups.google.com/groups?q=dk.fritid.motorcykel&hl=da
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 06-10-03 18:54

"Jimmi W." wrote in message news:Xoagb.42$Vn1.2@news.get2net.dk...
> Min lillebror har overvejet et køb af overstående maskine. Er der nogle
> faldgrupper?? Andre erfaringer er også meget velkommen.

Hey... Jeg har selv købt en sådan for et par måneder siden. Rigtig fed
maskine! Den rykker rigtig godt, har selvfølgelig ikke det store bundtræk...
og fed lyd! - Har kørt på en GS500E førhen, og den er ligeså letkørt,
blot mere kraftfuld (og bedre læ bag kåben)...
Efter hvad jeg forhørte mig om inden jeg sku' købe den, er der vist ikke
rigtig nogen faldgrupper, udover hvad der ellers er ved en 10 år gammel
maskine.... men da jeg slet ikke har mekanisk forstand, kommer der sikkert
nogle bedre svar...

Du kan læse lidt om modellen her:
http://www.gsxronline.plus.com/roadtests/ride/400test/
http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX-R400.shtml

Hygge...
Daniel

Fra : Moller

Dato : 07-10-03 06:45

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Min lillebror har overvejet et køb af overstående maskine. Er der nogle
> faldgrupper?? Andre erfaringer er også meget velkommen.

Stille skruer, meget besværlig at komme til ved service, og derved en
der hurtigt tager nogen værkstedstimer, når den skal ha service :) men kan
du gøre det selv, så er den ik svær at pille ved, bare besværlig :)

Den lyder godt :) køre okay, sidestillingen er der delt meninger om...
det er den i 400cc raket klassen som er billigst, og med fare for tæv, og
sure verbale opstød, vil jeg næsten mene at det også er den mest forskruet
af 400cc raketterne, så hvis du vil ha lidt mere for pengende :) så er der
jo kawa zx-4r(ka ik helt huske om det er det, honda vfr400 :) hvor honda'en
helt klart er den fedeste :) men kawa'en er heller ikke at gå i vejen for :)
især vfr400 er en kanon maskine, som i mine øjne er et langt bedre køb end
f.eks. en SV-650 (shit nu er jeg dødsdømt), selv om den har de mindre cubic,
så køre den sygeligt langt bedre...

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi