Speedway!!
Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 06-10-03 08:26

Slet ingen der nævner at Nicky Pedersen er VM-guldvinder i den individuelle
klasse

En hel masse hujen og klappen herfra, til Brenderupdrengen fra Fyn

Fra : TheHobbit

Dato : 06-10-03 08:55

Jo, der var da én der hedder Jon der nævnte det.

Læs f.eks. artiklen i BT:
http://www.bt.dk/sport/motorsport/artikel:aid=222594/

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : anders majland

Dato : 06-10-03 08:58

> Læs f.eks. artiklen i BT:
> http://www.bt.dk/sport/motorsport/artikel:aid=222594/

JP havde også en længere artikel om ham i weekenden. Desværre synes jeg
at artiklen blev lidt skæmmet af at de havde valgt et billede af ham
hvor han udfører stunts på sin atv - uden hjelm. Skide godt billede i
øvrigt og havde da sikkert styr på hvad han lavede - ligesom en anden
dansk motorsportsmand havde indtil det gik galt ...

/A

Fra : TheHobbit

Dato : 06-10-03 09:28

anders majland wrote:
> [...]
> billede i øvrigt og havde da sikkert styr på hvad han lavede -
> ligesom en anden dansk motorsportsmand havde indtil det gik galt ...
Undskyld min uvidenhed men hvem var det og hvad gik der galt?

Fra : anders majland

Dato : 06-10-03 09:59

> Undskyld min uvidenhed men hvem var det og hvad gik der galt?
> Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99

Jason Watt http://www.watt.dk/ Og en wheelie til ære for en fotograf
der gik galt

citat:"tragisk motorcykelulykke. Ulykken kostede ham førligheden, og han
er i dag lammet fra brystet og ned"

Fra : TheHobbit

Dato : 06-10-03 10:24

anders majland wrote:
> Jason Watt http://www.watt.dk/ Og en wheelie til ære for en fotograf
> der gik galt
>
> citat:"tragisk motorcykelulykke. Ulykken kostede ham førligheden, og
> han er i dag lammet fra brystet og ned"
Ja, jeg vidste godt han havde været indblandet i en ulykke der kostede ham
føreligheden med jeg troede faktisk det var i hans DTC vogn - pardoksalt
nok. Det er lidt det samme om stuntmanden Lasse Spang-Olsen, han har aldrig
kommet nævneværdigt til skade på sit job som stuntman men er flere gange
kommet til skade i sin fritid. Det er ofte når man følger sig (for) sikker
at uheldene kommer snigende.

Stephan

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-10-03 08:56

"Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen" <jons@NOSPAMlarsen.mail.dk> writes:

> Slet ingen der nævner at Nicky Pedersen er VM-guldvinder i den individuelle
> klasse

Ja det var sgu storartet. Hvilket drama da tudefjæs (Crump) blev smidt ud
Og rigtig godt kørt af Bjarne P.

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.