Malerklemmen i morgen
Fra : Anet

Dato : 04-10-03 18:17

Er malerklemmen lukket for mc-ister for i år?

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Richard

Dato : 04-10-03 19:12

Anet wrote:

> Er malerklemmen lukket for mc-ister for i år?

Næ, det mener jeg ikke; skulle der falde så meget sne på Midsjælland i
nat

Sidste år var vi da en pæn lille flok dernede første søndag i november,
og iflg. deres hjemmeside er der åbent 12-18. Spørgsmålet er vel, hvor
meget det vil regne i nat og i morgen formiddag...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-10-03 20:17

Richard wrote:

> Sidste år var vi da en pæn lille flok dernede første søndag i
> november, og iflg. deres hjemmeside er der åbent 12-18. Spørgsmålet
> er vel, hvor meget det vil regne i nat og i morgen formiddag...

DMI siger "en del sol"

Jeg tror nok jeg vil dukke op ...

--
Tony

Fra : Richard

Dato : 04-10-03 21:34

Tony Lorentzen wrote:

> DMI siger "en del sol"

Ja foreløbigt har weekendvejret da også været betydeligt bedre, end de
spåede i går...

> Jeg tror nok jeg vil dukke op ...

....så hvis bare vejene tørrer nogenlunde ud efter de byger og den tåge,
de lover i nat, så dukker jeg også op midt-sidst på eftermiddagen

Fra : Denise

Dato : 04-10-03 21:06

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Sidste år var vi da en pæn lille flok dernede første søndag i november,

Det var vi nemlig, og hold da kæft hvor blev vi våde. Men vi hyggede på
malerklemmen med ild i ovnen, så vi kunne tørre vores handsker m.m. mens vi
spiste og fik varmen. Det var bare en rigtig dejlig dag/tur .

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Richard

Dato : 04-10-03 21:41

Denise wrote:

> Det var vi nemlig, og hold da kæft hvor blev vi våde.

Det var vist ved den lejlighede vi fik bevist, at lønnen kommer til den
der venter - nemlig med at køre hjemmefra til bygerne var ophørt

> Men vi hyggede på
> malerklemmen med ild i ovnen, så vi kunne tørre vores handsker m.m. mens vi
> spiste og fik varmen. Det var bare en rigtig dejlig dag/tur .

Det var det tilværtifald, og når nu vejret skifter efter næste fuldmåne,
kan vi sikkert gentage successen

Fra : Denise

Dato : 04-10-03 21:55

> Det var det tilværtifald, og når nu vejret skifter efter næste fuldmåne,
> kan vi sikkert gentage successen

Det kan vi da håbe.
Hvad med Shell i Køge, hvis man får lyster i morgen, er den helt yt eller
bruges den stadig til mødested ?

Fra : Denise

Dato : 05-10-03 09:09

> Hvad med Shell i Køge, hvis man får lyster i morgen, er den helt yt eller
> bruges den stadig til mødested ?

Øv, ingen svar. Det må jeg jo nok tage som et nej.

--
Hilsen Denise
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel