OT: en lille joke/sandhed :-)
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-10-03 00:50

Tyv stjålet fra et andet forum
---------------------------------

Der var engang en perfekt mand og en perfekt kvinde, som mødtes,
Flirtede og giftede sig. Deres ægteskab var naturligvis perfekt.

Lillejuleaften kørte det perfekte par i deres perfekte bil ad en øde
vej.
Det var frygteligt vejr, og vejen var meget glat. De så, at der var
sket
en
ulykke og standsede naturligvis deres perfekte bil for at hjælpe. Det
var
julemanden, der var væltet med sin kane fyldt med gaver. Det perfekte
par
ønskede ikke, at tusinder af børn skulle undvære deres julegaver, så
det
og
julemanden med alle hans pakker ind i deres perfekte bil, så gaverne
kunne
blive delt ud til de ventende børn. Men det var jo et forfærdeligt
vejr,og
pludseligt kørte også det perfekte par galt i deres ellers perfekte
bil.

Kun én af de tre i bilen overlevede. Hvem? (Se løsningen længere
nede...)

> (Fortsæt lidt endnu...)

Den perfekte kvinde overlevede.
Det siger jo sig selv, for hun var den eneste person i denne
historie,
der eksisterede i virkeligheden. Alle ved jo, at julemanden og den
perfekte
mand ikke eksisterer.

Og nu må kvinderne ikke læse videre. Vittigheden er slut. Mændene må
gerne læse videre...

> (Fortsæt lidt endnu...og kun mændene, sagde jeg!)

Altså: Hvis julemanden ikke eksisterer, og den perfekte mand heller
ikke,
så må kvinden jo have kørt bilen. Det forklarer ulykken.

Og hvis du er kvinde, og du er ved at læse dette, så illustrerer det
en
anden af livets sandheder: Kvinder hører aldrig efter, hvad man siger!

Hilsen
Dennis Pedersen
Suzuki GSF 1200 N '00
So many roads.....so little time.....
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=66

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-10-03 08:05

> Tyv stjålet fra et andet forum

LOL

Fra : Tomas Linnet

Dato : 04-10-03 09:07

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse

> LOL

Mere *LOL*

-Tomas
#2 RS250

Fra : Denise

Dato : 04-10-03 09:44

> Og hvis du er kvinde, og du er ved at læse dette, så illustrerer det
> en
> anden af livets sandheder: Kvinder hører aldrig efter, hvad man siger!
> ------------------------

LOL. Korrekt, vi vil nemlig selv gøre vores erfaringer, og prøve os frem og
se hvad der sker

--
Hilsen Denise, Brøndby
XJ600S, 2002, http://dfmc.dk/Denise_Reindel