Hjemme fra Dortmund med FJ1100
Fra : Torben Scheel

Dato : 03-10-03 11:57

Så er jeg og cyklen landet herhjemme igen efter knap et døgn på motorvejen -
billeder kan ses på min dfm-profil.

Der var ikke de store begivenheder undervejs, alt klappede som det skulle,
bortset fra trailerens støttehjul besluttede sig for at komme i puberteten
på autobahn, og gled ned. Nyt på til en lille 200kr seddel. Trailer med tip
kan anbefales - det var helt problemfrit at køre cyklen op (vi var 2 om
det).

Cyklen kostede 1240 euro (~9200 kr.) på ebay - og det ligner nu endnu mere
et rigtigt godt køb. Ingen seriøse skrammer nogen steder, Tüv på Remus
udstødning og stål-bremseslangerne. Nyt kædekit, batteri, bagdæk og tændrør.
Hele cyklen i flot stand for alderen (i hvert fald i mine småforelskede
øjne). Selve cyklen har kørt 63000, motoren er fra en FJ1200 med 32000 på
klokken. Og så spurgte sælger mig hvorfor danskerne valfarter til Tyskland
efter MC'er

vh
--
Torben Scheel
http://dfmc.dk/default.asp?id=425

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-10-03 11:39

Torben Scheel wrote:

> Og så spurgte sælger mig hvorfor
> danskerne valfarter til Tyskland efter MC'er

....ach ja! - warum wohl?...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Finn Andersen

Dato : 03-10-03 11:41

Tillykke med din FJ1100 (1200)

Det kommer til at kildere i fingerne til foråret, når solen igen begynder at
stå højt på himlen.

Held og lykke med den.

Mvh Finn XV750

Vi ses lige pludseligt, Be carefull out there.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=276

Fra : Uth

Dato : 03-10-03 17:02

Tillykke med kværnen. Dejlig cykel. Jeg vil skænke dig en tanke, når jeg
starter en tilsvarende model op her til forået...lovligt

Fra : Richard

Dato : 03-10-03 19:46

Torben Scheel wrote:

> Så er jeg og cyklen landet herhjemme igen efter knap et døgn på motorvejen -
> billeder kan ses på min dfm-profil.

Den ser da helt fin ud. Mht navn, hm med de farver kan hun da kun hedde
"Dolly"

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-03 09:53

Tilykke

> Der var ikke de store begivenheder undervejs,

Det er ret kedeligt når man skal køre hjem igen... hvis jeg skal gøre det
igen så skal jeg køre selv...

Michael