Se min Jincheng Monkey Bike :-)
Fra : André Tegner

Dato : 03-10-03 10:40

Syntes bare I skulle se min Monkey bike, inden jeg sælger den.
(det kan blive din !)

Har lige sat den til salg på --> dk.marked.privat.motorcykel.

(jeg ved godt denne ikke er en salgs-nyhedsgruppe, men det er ren oplysning
om en sjov lille maskine)

Jeg skal sælge den pga. konen kun vil have en i stuen

________

Jincheng Q7, 110cc, 4 gear og manuel kobling, bygget om til Q9 (Tank +
sadel, og skærme)
Alle originale dele medfølger, incl. 50cc motor m. 3 gear.

http://psyquan.homepage.dk/Monkey.htm

Det en 45-knallert, indregistreret m. plade. Eneste i DK.

Lille sjov cykel, samt kan køres af alle. (5 - 90år)

Pris 12.000,- (Nypris over 20.000)

Helvendelse på mail - psy@c.dk

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-10-03 11:41

André Tegner wrote:

> Syntes bare I skulle se min Monkey bike, inden jeg sælger den.
> (det kan blive din !)...
> Jincheng Q7, 110cc...
> Det en 45-knallert...

Det rimer da ikke helt :-/ Hvorfor ikke bare køre den som mc, den kan ikke
koste mange håndører i afgift, når man tænker på at alt under 7500kr er
afgiftsfrit.
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 04-10-03 14:18

> Det rimer da ikke helt :-/ Hvorfor ikke bare køre den som mc, den kan ikke
> koste mange håndører i afgift, når man tænker på at alt under 7500kr er
> afgiftsfrit.

Hmm! - 110 ccm på knallert 45 plade... med original medfølgende 50 ccm
motor.... hmm!
Hvis man skulle køre på den som MC, så mister den jo samtidig sin "fine"
status som: "En tunet knallert 45"... :-/

Hilsen
Lars

Fra : André Tegner

Dato : 03-10-03 22:28

Se nu på billedet !

Det er en cykel til sjov (ikke transport), og hvem gider at betale
vægtafgift for det ?

Det er klar det billigste at vælge den som 45-knallert, og så skal den
heller
ikke synes ved ejerskifte. Desuden er forsikringen billigere.

Fuldstændig lovlig m. 50cc motoren ned af vesterbrogade

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 04-10-03 23:34

> Se nu på billedet !

Tog billedet frem... igen, og spekulerede atter på, hvad det var som jeg
skulle se...

> Det er en cykel til sjov (ikke transport), og hvem gider at betale
> vægtafgift for det ?

Jeg ville såmænd gerne betale vægtafgift for at have en MC til sjov (for det
gør jeg!) og jeg ville da også gerne have en MC uden plade og slippe for
registringsafgift, ved at fræse rundt i min egen pløjemark... hvis jeg altså
havde en pløjemark.

Men... aeh!? - En tunet knallert-45 alene til pløjemarkskørsel?

> Det er klar det billigste at vælge den som 45-knallert, og så skal den
> heller
> ikke synes ved ejerskifte. Desuden er forsikringen billigere.

Tjoo, hvis man ikke meddeler forsikringensselskabet, at der er skohornet en
110 ccm motor ned i stellet....

> Fuldstændig lovlig m. 50cc motoren ned af vesterbrogade

Easy Rider 2!?

Kender ikke specielt meget til EU-knallerter (holder mig til bil og MC). Men
knallert-indlæg er malplacerede i denne gruppe og så er dét for øvrigt
ligegyldig om den er tunet eller ikke-tunet.

Hilsen
Lars
BTW:
Hmm! - Kan du ikke bare have vist os billedet, efter at du havde solgt den?

Fra : André Tegner

Dato : 04-10-03 00:17

< og jeg ville da også gerne have en MC uden plade og slippe for
< registringsafgift, ved at fræse rundt i min egen pløjemark... hvis jeg
altså
< havde en pløjemark.

Det var netop meningen, at du/I skulle have chancen for at se den før, den
blev solgt.
Hvis der var nogen der ikke kendte typen, og syntes den kunne være sjov.
Og der er nok en del, der ikke kender den, da det er den eneste i DK...

< Kender ikke specielt meget til EU-knallerter (holder mig til bil og MC).
Men
< knallert-indlæg er malplacerede i denne gruppe

Den kan indregistreres som en MC, hvis man vil det (110cc=MC), så egenligt
passer
den fint ind her i denne NG !

Og som subject siger... SE min.... Det var primær formålet..
Det andet var kun sekundærd. (det kan blive din)

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-10-03 10:09

Lars T. Thomsen wrote:

> Tog billedet frem... igen, og spekulerede atter på, hvad det var som
> jeg skulle se...

....prøv at se lidt på dit ur på pcen...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 04-10-03 11:08

> ...prøv at se lidt på dit ur på pcen...

Jeg kan godt lide søndage....!

Hilsen
Lars

Fra : Per Emborg

Dato : 03-10-03 23:06

Den er lige her

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2434306362&category=9940

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : André Tegner

Dato : 07-10-03 22:13

Så blev den solgt...

Vh
André Tegner
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=434

Fra : anders majland

Dato : 03-10-03 20:24

> [...]
ikke
> koste mange håndører i afgift, når man tænker på at alt under 7500kr

Kender en der har kigget lidt på det. Problemet er at få den godkendt.
Dem der er godkendt som 45'er i danmark kan ikke umiddelbart
omregisteres til mc. Det letteste er formodenligt at købe en der har
været indregistret i UK men hans estimat løb op i næsten 50kkr for en på
danske plader....

/A