Kast i bremseskive
Fra : L.A.L.

Dato : 03-10-03 09:23

Hei

Jeg har fått kast i den ene bremseskiva framme.

Skader det å kjøre med denne slik???
Det plager meg ikke nevneverdig.
Er det noe håp, eller må jeg kjøpe ny, evt. skifte begge to?

I tilfelle investering har noen gode tips ang. merke/pris/forhandler
inn/utland!
Mvh.
Leiv

ZX9R 95 modell

Fra : Rune Larsen

Dato : 03-10-03 12:41

L.A.L. wrote:

> Jeg har fått kast i den ene bremseskiva framme.
>
> Skader det å kjøre med denne slik???
> Det plager meg ikke nevneverdig.
> Er det noe håp, eller må jeg kjøpe ny, evt. skifte begge to?

Det kommer an på hvor meget skiven er skæv? En flydende ophængt skive vil
næsten altid sidde en smule skævt. Min cykler giver ihvertfald alle en lyd
fra sig, når man drejer forhjulet rundt.

> I tilfelle investering har noen gode tips ang. merke/pris/forhandler
> inn/utland!

Hvis det kommer så langt, har jeg gode erfaringer med www.ebcbrakes.com, som
kan købes billigt i england.

--