Ulykke - igen! - Fredr.Sundsvej/Hold An Ve~
Fra : Hekto

Dato : 03-10-03 08:53

Så skete der igen en ulykke i krydset.
Denne gang med en MC involveret! :0<

Nogen der ved hvem og hvad?

Det kryds og 'Chokoladekrydset, overholder bilerne ikke lyssignalet,
når det skifter! De tror altid at de 'liiiige ka' slippe med over'!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : MKS - 74

Dato : 03-10-03 10:10

On Fri, 3 Oct 2003 09:53:02 +0200, Hekto <hekto.nospam@hekto.dk>
wrote:

>Så skete der igen en ulykke i krydset.
>Denne gang med en MC involveret! :0<
>
>Nogen der ved hvem og hvad?

Lidt men ikke meget,min far var forbi lige efter det skete og MC'isten
var "rimelig smadret" som han sagde,så det lyder ildevarslende...

>Det kryds og 'Chokoladekrydset, overholder bilerne ikke lyssignalet,
>når det skifter! De tror altid at de 'liiiige ka' slippe med over'!

Begge kryds er ret uheldsramte ja,"Chokoladekrydset" er af en eller
anden årsag totalt uoverskueligt for mange,de kører i de forkerte
vejbaner og meget andet godt,jeg har selv været med til at assistere
ved et uheld hvor en dame var kørt forkert imod trafikken og ind i
svingbanen,manden der var blevet torpederet havnede godt inde på
græsset og sad og knugede om rattet i sin pænt smadrede bil,mens han
mumlede "jeg slår hende ihjel" - farligt kryds...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : MKS - 74

Dato : 03-10-03 10:36

On Fri, 03 Oct 2003 11:09:47 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

>Lidt men ikke meget,min far var forbi lige efter det skete og MC'isten
>var "rimelig smadret" som han sagde,så det lyder ildevarslende...

Lille update - Hører i min hørechokoladebolle at _cyklen_ var helt
smadret,men at MC'isten var ved bevidsthed da de bar ham ind i
ambulancen og selv havde holdt droppet,så måske ikke helt så
alvorligt,heldigvis da.

Fra : Denise

Dato : 03-10-03 10:50

"MKS - 74" <priller@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> -Michael
> Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Du ved vel ikke hvad det var for en cykel ?

--
Hilsen Denise
XJ600S, 2002,

Fra : MKS - 74

Dato : 03-10-03 11:37

On Fri, 3 Oct 2003 11:50:26 +0200, "Denise"
<Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

>Du ved vel ikke hvad det var for en cykel ?

Desværre nej.

--
-Michael

Fra : Thomas Makro

Dato : 04-10-03 09:57

On Fri, 03 Oct 2003 12:37:15 +0200, MKS - 74 <priller@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
Hmmm det var nok den jeg så på vej hjem i går eftermiddags. Det var en
sort/mørk ældre MC, formentlig en BMW. Den stod parkeret på fortorvet
med politi-strimmel på.

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Sune

Dato : 05-10-03 23:18

"Thomas Makro" <tmakro@fjernesvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm det var nok den jeg så på vej hjem i går eftermiddags. Det var en
> sort/mørk ældre MC, formentlig en BMW. Den stod parkeret på fortorvet
> med politi-strimmel på.

Jeps, den har holdt der et par dage og den holder der endnu.
Den er nu ikke så slemt tilredt. Kun kraftige slibemærker på den ene
side.
--
vh Sune
Honda VF500 FII, Yamaha XJ 600

Fra : Oros

Dato : 03-10-03 10:25

Hekto wrote:
> Det kryds og 'Chokoladekrydset, overholder bilerne ikke lyssignalet,
> når det skifter! De tror altid at de 'liiiige ka' slippe med over'!

Ja det er en trist udvikling jeg synes bliver værre og værre. Tillagt det,
sidder folk så modsat og kigger på tværgående trafiks lyssignaler, og
begynder at trille frem når det skifter modsat. (respekterer derfor ikke den
korte overgangsfase hvor der er rødt i begge retninger) så det kan jo ikke
andet end at ende galt engang imellem. ALTID orientere sig i kryds, uanset
om der har været grønt 1 sek eller 15 sekunder! (tror faktisk det
reddede mit liv en enkelt gang da en "Brian" kom drønende på tværs for
blankt rødt, og jeg ellers var klar til at give en taxa baghjul. Dette blev
dog udskudt lidt pga. orienteringen først, og havde jeg haft højre bane
fremfor taxa'en, så var jeg skisme svinget til højre efter tåben)

--
Rasmus Jensen, Ishøj
Jeg kan mailes på adressen 2 x oros adskilt af @ og endelse på .dk

Fra : Jens B. R

Dato : 03-10-03 10:57

Oros wrote:

> Ja det er en trist udvikling jeg synes bliver værre og værre.

SNIP

Ja jeg kan citere "Frederiksberg Bladet" at ved Frederiksberg rådhus er
der i en periode på 2 uger fra 4.-17. august registeret 69 biler som kørte
over for rødt i krydset ved Rådhuset dvs. Smallegade/Falkoner Alle, og det
er vel at mærke kun dem kører lige over krydset ! og vel og mærke 1 sekund
efter der er skiftet til rødt.

Det giver jo anledning til at sige kig dig for før du kører ud i krydset.
Så hellere vente to sekunder og være sikker end at få en taxa i siden

Jens

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-10-03 17:55

Jens B. R wrote:

> [...]
>
> Det giver jo anledning til at sige kig dig for før du kører ud i
> krydset. Så hellere vente to sekunder og være sikker end at få en

Det kan min far, der er buschauffør, skrive under på. Folk kører over for
rødt som aldrig før...

Magen til fjolser skal man åbenbart ikke lede længe efter længere >

Tony

Fra : Hekto

Dato : 03-10-03 11:19

In article <bljfaa$5ia$1@sunsite.dk>, dkaduglemme@idinedroemme.sut
says...
> ..... gang da en "Brian" kom drønende på tværs

Klask!!!!!!!

--
/Hekto ... med det borgerlige navn Brian!!!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-10-03 07:42

Hekto wrote:
> Klask!!!!!!!

Så kan du lære det! ;)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Hekto

Dato : 05-10-03 09:13

In article <slrnbnvfa6.ioe.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> Så kan du lære det! ;)

Nej, jeg vil ej!!!!
--

www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-10-03 18:07

"Oros" <dkaduglemme@idinedroemme.sut> skrev i en meddelelse
(tror faktisk det
> reddede mit liv en enkelt gang da en "Brian" kom drønende på tværs for
> blankt rødt, og jeg ellers var klar til at give en taxa baghjul.

Bahhhh PPP

BRIAN !!!!!