Bremsecaliper der er grimme
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-10-03 21:54

Den bronzefarvede maling som Suzuki har brugt på mine caliperer på MC'en ser
ret grimme ud efterhånden. Vinteren skal jo bla. gå med at lave om på det.
Men hvordan får jeg malingen af, uden at ødelægge det hele? Dækket man det
hele til, og sandblæser, skal det have noget til at opløse maling elller
hvordan? Går ud fra, at det er varmebestandig maling der skal bruges når de
nu skal males igen?

Mvh Thomas
GSXR 250, snart med ny lazer potte :)

---

Fra : anders majland

Dato : 02-10-03 22:09

> Går ud fra, at det er varmebestandig maling der skal bruges når de
> nu skal males igen?

Mine aprilia kalibre kunne selv skille sig af med malingen - Den faldt
simpelthen af i flager .... Ellers er der Nitromors der er mere effektiv
end Bums....

Bildillen har en 2konponent maling beregninet til at kalibre og den fåes
vist i en håndfuld farver. I et sæt er nok til mindst 4 kalibre.

/A