Indvendige Skivebremser
Fra : Thomas Rudbeck

Dato : 01-10-03 18:13

Hej,
er der nogle derude derved noget om indvendige skivebremser. Fungerer de
ligeså godt som almindelige eller hvordan?

De er vel nemmere at vedligeholde?

Fra : Claus Ruglund Jakobs~

Dato : 01-10-03 18:33

"Thomas Rudbeck" <thomas_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
> er der nogle derude derved noget om indvendige skivebremser. Fungerer de
> ligeså godt som almindelige eller hvordan?
>
> De er vel nemmere at vedligeholde?

Hej Thomas, jeg havde en Honda MVX der har indkapslet forbremse og det var
noget træls noget at have med at gøre - den blev hurtigt varm, og støvet
satte sig ved skiven hvilket så medførte at den rystede som ind i h........

--
mvh Claus

Fra : Per Odense

Dato : 02-10-03 10:52

"Claus Ruglund Jakobsen" <claus_ruglund*nospam*@jakobsen.tdcdasl.dk> skrev i
en meddelelse news:udEeb.2576$Ja1.1555@news.get2net.dk...

> "Thomas Rudbeck" <thomas_rudbeck@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Du tænker vel på Honda's CBX 400/550 eller MVX
Princippet er som en alm skivebremse, fungerer ok, men er ikke sååå lette at
servicere.....
- Specielt hvis det er med dobbelt skive

Vh. Per

Fra : Thomas Rudbeck

Dato : 02-10-03 11:29

Ja det er Honda's jeg snakker om, men til en VF400f

Fra : Per Odense

Dato : 02-10-03 14:05

> Ja det er Honda's jeg snakker om, men til en VF400f

Det er samme sag.... De fungerer fint, men som sagt meeeeget lidt
servicevenlige

vh. Per