Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Intern kortlæser
Fra : TBP

Dato : 31-10-03 21:02

Hejsa......

Da jeg ønsker en _intern_ kortlæser,kunne det være rart om der er nogle
erfaringer med denne : http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=13511
,
eller andre tilsvarende produkter.Og hvor dælen finder jeg en ? Det lader
ikke til, at der er det store udbud på dette område
Derudover skal det være USB 2.0 interface......

Venlig hilsen

Torben

Fra : Alex W

Dato : 31-10-03 22:48

Trust er et handelshus i Holland der køber noname produkter og klisterer
deres mærke på produkterne.
Det meste af deres sortiment er skåd eller deromkring .. men de har enkelte
produkter der er gode.
Jeg vil lige kigge på andre mærker hvis jeg var dig ... der er masser at
vælge imellem.

/Alex W

Fra : TBP

Dato : 31-10-03 23:03

Alex W skrev:

> [...]
enkelte
> produkter der er gode.
> Jeg vil lige kigge på andre mærker hvis jeg var dig ... der er masser at

Hej Alex

Er godt klar over,at de laver mange, knapt så vellykkede produkter,men er
dette en af dem?
Problemet er, at det ikke, er lykkedes mig at finde andre
alternativer............Apacer har en model med USB 1.1,men vil have USB
2.0...
Så, hvis du kunne hjælpe mig med alternativer,ville jeg være meget
taknemmelig.

Hilsen

Torben

Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 31-10-03 23:56

Hej Torben

Følg dit eget link, se under "Where to buy" - "Denmark" - og den by der
ligger tættest på dig.

Lars

Fra : TBP

Dato : 01-11-03 07:17

Lars skrev:

> Hej Torben
>
> Følg dit eget link, se under "Where to buy" - "Denmark" - og den by der
> ligger tættest på dig.
>
> Lars

Hej

Ja,det havde jeg set....... det er _alternativer_ til det åbenbart
infame Trust,jeg er interreserret i.

Torben

Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 03-11-03 21:45

> Hej
>
> Ja,det havde jeg set....... det er _alternativer_ til det åbenbart
> infame Trust,jeg er interreserret i.
>
> Torben

Hej Torben

Så misforstod jeg dit oprindelige indlæg, og var lidt for hurtig på
tasterne. Jeg kan se at du har fået bedre respons i weekenden, gider du evt.
delagtigøre os andre om dine erfaringer, når dit nyindkøb er fremkommet ?

M.v.h.
Lars

Fra : TBP

Dato : 03-11-03 22:03

> [...]
evt.
> delagtigøre os andre om dine erfaringer, når dit nyindkøb er fremkommet ?

Hej Lars.

Jo,skal gerne fortælle lidt om læseren............der er desværre lidt
ventetid,idet den pt. ikke er på lager.

Men tak for hjælp alligevel

Hilsen
Torben

Fra : TBP

Dato : 07-11-03 22:46

> [...]
evt.
> delagtigøre os andre om dine erfaringer, når dit nyindkøb er fremkommet ?

Hej

Ja,så er den her........
http://www.sitecom.com/product_image.php?product_id=221&size=small
.........noget plasticagtig,men alt fungerer helt efter hensigten. Let
installation,Plug & Play under XP.
Er monteret internt,men kan ved tryk på en knap,tages ud og bruges som
ekstern læser.........ganske smart. Ekstra USB kabel er iøvrigt med i
pakken...........
Har lavet en lille hastigheds test,hvori den er godt 10* hurtigere,end den
indbyggede læser i min Canon MPC 200,lækkert..............
Alt i alt et OK produkt,ikke høj klasse,men helt igennem brugbart.

Venlig hilsen

Torben

Fra : Lars B. Nielsen

Dato : 09-11-03 14:36

Hej Torben

Tak for info.
Et lille hurtigt tillægs? (ved godt at vi er lidt off topic her) Er der
også USB stik i "dyret", sådan at man kan bruge den som USB tilslutning til
andre apparater. Det er ikke lige til at se om det er tilfældet på
billederne, eller af specifikationerne.

M.v.h.
Lars

Fra : TBP

Dato : 09-11-03 19:21

"Lars B. Nielsen" <lbnANTISPAM@hongnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> andre apparater. Det er ikke lige til at se om det er tilfældet på

Hej

Forstår vist ikke helt hvad du mener? Der er `eet stik i rumpen af
apparatet,hvormed den tilsluttes puterens USB stik......
Sender dig lige et par billeder,så kan du kigge på det,og evt. skrive igen.

MVH

Torben

Fra : Claria's Paradis

Dato : 01-11-03 08:33

Hejsa Torben

En lokal butik her på Amager www.amel.dk har en intern kortlæser fra Sweex
til kun 199,- i denne uge.
Prøv og kik på den.

Hilsen
Claudia

PS. Jeg har ikke noget med den omtalte butik at gøre.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 01-11-03 11:45

TBP wrote:

> [...]
> ikke til, at der er det store udbud på dette område
> Derudover skal det være USB 2.0 interface......

Der er en 'sitecom' her:
<http://midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=CN-312>

mvh

Jesper Brunholm

Fra : TBP

Dato : 02-11-03 20:18

Hej.

Takker alle for hjælpen,har bestilt en Sitecom 6i1
læser/skriver............og så kan den endda fåes i samme farve som mit
kabinet,lækkert nok.
Håber at USB 2.0 virkelig er _meget_ hurtigere

Venlig hilsen

Torben