Mailven/inde?
Fra : Louise

Dato : 13-04-01 12:55

Hejsa i gruppen :0)

Nu skal det være!
Jeg har bestemt mig for *endnu en gang* at begynde at tabe mig.....men denne
gang er jeg nu mere indstillet på det - også hvad angår ændre livsstil og
motionsvaner.

Jeg vejer ca. 98 kg. og er 180 høj...mit første mål er 90 kg.

Derfor tænkte jeg om der var nogen som ville skrive lidt sammen med mig?
- måske også om andet det at tabe sig.......erfaringer siger at, hvis man
har nogen at snakke med/søge støtte hso går det bedre....

Er selv 22 og synes det tider det kan være svært at finde tid til motionen
pga. studie, kæresten osv.
- så det ville være rart at have nogen at dele en tanke med eller to :0)

Hilsen
Louise

Fra : amogensen

Dato : 13-04-01 14:13

Hej Louise
Jeg synes det lyder som en rigtig god idé at støtte hinanden over mails. Jeg hedder Anne-Mette og er 21 år, 168 cm og vejer 84 kg. Har ligesom dig netop besluttet mig til at NU skal det være igen. Har altid haft det udemærket i starten af en kostændring, men er efter 4-6 uger faldet i vandet igen *suk*. Hvis du har lyst kan du jo maile mig på anne_mette_mogensen@hotmail.com.

Håber at høre fra dig..... Venlig hilsen Anne-Mette.

http://www.kandu.dk/

Fra : Christina Jensen

Dato : 13-04-01 15:46

Hej

Den er jeg også med på. Jeg er 165 høj og vejer 100 kg. Jeg er igang med
kostomlægning.

Mail til mig hvis det er noget for dig.

\\\|///
\\ ~ ~ //
(@ @)
-----------oOOo-(_)-oOOo----------
Christina Jensen
E-Mail: christina@rbl.dk
------------------Oooo.-----------
.oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-04-01 16:35

Hej Louise, og I andre, som har svaret på Louises opfordring til mail.
Jeg vil gerne være med.
Jeg er 167 cm høj og vejer 83 kg, har flere mislykkede forsøg med kure
og kostomlægning bag mig, og kunne godt bruge lidt støtte fra
ligesindede.

Mange hilsner

Henriette Døssing
henriette@doessing.dk

Fra : Mari

Dato : 13-04-01 22:29

"Louise" <loudogni@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> - så det ville være rart at have nogen at dele en tanke med eller to
:0)

Der findes en fin danske mailliste som man kan tilmelde sig på
Subscribe: gyde-subscribe@yahoogroups.com
Post message: gyde@yahoogroups.com

Måske det var en ide?

--

Venlig hilsen
M a r i a n n e H a n s e n

Fra : Pernille Sylvest /MH

Dato : 14-04-01 09:25

mari@hansen.image.dk,Ny-Internet writes:
>Der findes en fin danske mailliste som man kan tilmelde sig på
>Subscribe: gyde-subscribe@yahoogroups.com
>Post message: gyde@yahoogroups.com
>
>Måske det var en ide?

Der er 57 medlemmer. Maillistens hjemmeside er her:

Hvis man hellere vil være en mindre lukket gruppe, så kan jeg anbefale
groupcare.dk - jeg har et par grupper hos Groupcare (familie-, læser,
IT-kvinder og TV-seriergrupper). Det er muligt at gå nomail i perioder,
uploade f.eks. opskriftsamlinger, chatte mv.

Pernille Sylvest - soapbox : www.net.dialog.dk/~keeper
171 cm, 120 kg.