Fagre nye verden - hos THansen
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 31-10-03 12:26

Hej alle,
Jeg sad lige forleden og læste lidt i den THansen reklame der kom med
posten - der var sgu mange sjove udstyrsdetaljer som jeg slet ikke anede
eksisterede (ex. pedaler med blåt lys osv)
Det mest særprægede jeg faldt over var dog en udstødningsfløjte, som også
kunne monteres under bilen. Den skulle angiveligt give selv den frommeste
familiebil den karakteristiske turbohylen !
Jeg er målløs af benovelse, og mindes da de salige barndomsdage med en
tøjklemme og et stykke pap i cykelhjulet..

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Rene Joergensen

Dato : 31-10-03 13:08

Andreas M. Hansen <nokke99@hotmail.com> wrote:

> Det mest særprægede jeg faldt over var dog en udstødningsfløjte, som også
> kunne monteres under bilen. Den skulle angiveligt give selv den frommeste
> familiebil den karakteristiske turbohylen !

Det er skam meget moderne i det store kamerika.

<http://files.funfreepages.com/videos/carwhistle.wmv>

--
-René
http://www.taabelig-turbo-klub.dk/

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-10-03 13:21

Rene Joergensen wrote:

> <http://files.funfreepages.com/videos/carwhistle.wmv>

Det var da bare fuldstændig grotesk...

Man bliver i øvrigt helt chokeret, når man ser nogle de mennesker, der
medvirker.

Sørgeligt.

--
Jan W Nielsen

Fra : ThomasS

Dato : 31-10-03 13:56

> Man bliver i øvrigt helt chokeret, når man ser nogle de mennesker, der
> medvirker.

Ja, de virke godt nok ikke som de aller sprødeste kiks i pakken de 2
"Afro-Amerikanere" de med virker...
Man må håbe at de bare havde en dårlig dag...

/ThomasS

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-10-03 14:30

ThomasS wrote:

> Ja, de virke godt nok ikke som de aller sprødeste kiks i pakken de 2
> "Afro-Amerikanere" de med virker...

Ha-ha.. Nej, det har du ret i..

> Man må håbe at de bare havde en dårlig dag...

I´m afraid not.

Under en studietur til USA arbejdede jeg engang i et såkaldt "suppekøkken",
hvor folk der havde lyst kunne komme og få et varmt måltid mad.

Omfanget af de sociale problemer virker uoverkommeligt - og hvad endnu værre
er - det ser ud til at en høj-koncentration af lav-intelligens nærmest
nedarves. Om ikke direkte genetisk så i hvert fald socialt. Dette i et
omfang, jeg ikke er stødt på her i DK.

Vi har (endnu) ikke de samme store områder KUN med ressourcesvage.

--
Jan W Nielsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-10-03 14:34

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> [...]
> omfang, jeg ikke er stødt på her i DK.
>
> Vi har (endnu) ikke de samme store områder KUN med ressourcesvage.

Mon ikke Gellerup, Ishøj, Voldsmose, Frydenlund og lign steder nærmer sig ?

Nå det er helt OT.
--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret:

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-10-03 14:42

Christian B. Andresen wrote:

> Mon ikke Gellerup, Ishøj, Voldsmose, Frydenlund og lign steder nærmer
> sig ?

Jeg kender Gellerup, Frydenlund og Vollsmose (sjovt du staver det med "d"),
hvor jeg alle steder har været mange gange.

Det kommer slet ikke i nærheden.

De ramte kulturer i DK er ikke så isolerede i social dårligdom som i andre
lande. På en aller anden måde er de stadig "lidt i kontakt".

Jeg tror desværre det er en saga blot på grund af udviklingen i
befolkningssammensætningen siden midten af 80´erne. Men det ér en anden
snak.... omend nok så interessant.

--
Jan W Nielsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-10-03 14:45

> Jeg kender Gellerup, Frydenlund og Vollsmose (sjovt du staver det med
"d"),
> hvor jeg alle steder har været mange gange.

"d"'et var helt med vilje

> Det kommer slet ikke i nærheden.
>
> De ramte kulturer i DK er ikke så isolerede i social dårligdom som i andre
> lande. På en aller anden måde er de stadig "lidt i kontakt".

Der er garanteret mange af dem der ikke snakker med én etnisk dansker om
dagen.

> Jeg tror desværre det er en saga blot på grund af udviklingen i
> befolkningssammensætningen siden midten af 80´erne. Men det ér en anden
> snak.... omend nok så interessant.

Det er nok rigtigt.

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-03 17:11

> Det var da bare fuldstændig grotesk...
>
> Man bliver i øvrigt helt chokeret, når man ser nogle de mennesker, der
> medvirker.

Hmm nogen må have udhulet græskaret på de fænakker
Kører i den forkerte side af vejen og hakker med fuld knald over for "STOP"
skiltet i vejkrydset

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Martin Sand.

Dato : 31-10-03 14:41

Rene Joergensen wrote:
> Det er skam meget moderne i det store kamerika.
> <http://files.funfreepages.com/videos/carwhistle.wmv>

Hmm, den stopper efter 20 sekunder hos mig... noget galt med filen?
MH Martin

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-10-03 15:07

On Fri, 31 Oct 2003 14:40:36 +0100, "Martin Sand."
<feedback56NOSPAM@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Hmm, den stopper efter 20 sekunder hos mig... noget galt med filen?

Nok nærmere din ADSL-forbindelse

/Mogens

Fra : Martin Sand.

Dato : 31-10-03 16:26

Mogens Knudsen wrote:
> Nok nærmere din ADSL-forbindelse

Nu fik jeg endelig alle 3,76 Mb ned... jeg fik kun 600 Kb i første omgang
uvist af hvilken årsag.
MVH Martin

Fra : Jesper Bach

Dato : 31-10-03 13:47

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg er målløs af benovelse, og mindes da de salige barndomsdage med en
> tøjklemme og et stykke pap i cykelhjulet..

I "Gamle Dage" satte man fløjten ind i selve udstødningsrøret. Så langt ind
som muligt, så den stakkels bilejer skulle køre rundt med fløjten indtil
rusten tog potten

/Jesper

Fra : RpR

Dato : 02-11-03 18:29

> Det mest særprægede jeg faldt over var dog en udstødningsfløjte, som også
> kunne monteres under bilen. Den skulle angiveligt give selv den frommeste
> familiebil den karakteristiske turbohylen !

Nysgerrig som jeg er har jeg da haft en monteret på mine forældres Mazda
323F '98.
Det er ikke just "det sidste skrig"

Lyden har ikke et hak med lyden fra en turbo at gøre. Den fløjter bare.

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine