Auktion over domainenavne www.brugtbil.dk
Fra : Carsten Ringsing

Dato : 13-04-01 12:11

Jeg har gennem en årrække haft brugsretten til domainnavnet brugtbil.dk

Dette domainnavn er fundamentet for f.eks. www.brugtbil.dk xxx@brugtbil.dk
o.lign.

Da jeg desværre aldrig har haft tid til at udnytte domainet kommercielt, har
jeg nu sat det på auktion ved www.qxl.dk , dog med en mindstepris der
modsvarer lignende domainnavnes prisfastsættelse.

Jeg har igennem de sidste 5 år fået en lang række generøse købshenvendelser
på domainet, man har tidligere afvist alle tilbud, da jeg som nævnt har haft
andre planer med domainet.

Så går du med tanker om en national web-tjeneste omkring salg ad brugte
biler, eller måske uge / månedsmagasin, var det måske værd at byde på
domainet.

Domainet er ikke hostet idag, hvorfor du vil få en DNS fejl ved opslag på
domainet.

mvh
Carsten

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 13-04-01 18:45

On Fri, 13 Apr 2001 13:11:12 +0200, Carsten Ringsing wrote in dk.erhverv
<9b6mra$6b7$1@news.inet.tele.dk>:

>Jeg har gennem en årrække haft brugsretten til domainnavnet brugtbil.dk

dk.erhverv standardsvar sendt
http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Tine

Dato : 14-04-01 08:17

! Prisen på domænet er 75000,- !!

Held og lykke med at sælge det !!!!!!!!!!!!!