download af filer
Fra : jan g kristensen

Dato : 13-04-01 11:33

Hej..

Hvordan sætter man en webside op så at man kan downloade en fil. ?
Jeg har en maskine der er server, der på ligger en fil,
og jeg har et link til den fra websiden som også ligger
på den maskine, logger jeg på mit ip nummer med browseren fra maskine nr 2,
får jeg min side fint, linken står der også,
men trykker jeg sker der ikke rigtig noget. jeg har go!zilla instaleret, og
den kommer også op, men
så siger den at der er en fejl, er der nogen der har en ide. / eller links

mange tak.

jan

Fra : Lars Henrik Andersen

Dato : 13-04-01 11:40

jan g kristensen wrote:

> Hvordan sætter man en webside op så at man kan downloade en fil. ?

Pak den som en .zip, og skriv så <A HREF="x.zip">Download fil her</A>, hvor x
selvfølgelig er dit filnavn.

All the best!
Lars

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-04-01 11:56

jan g kristensen wrote:

> [...]
> Jeg har en maskine der er server, der på ligger en fil,
> og jeg har et link til den fra websiden som også ligger
Det lyder som om du gør det rigtigt nok, kan du ikke komme med en
adresse så vi kan se siden der ikke virker?

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere