Hjælp vedr. insatllation af grafikkort
Fra : Preben Pedersen

Dato : 13-04-01 08:42

Jeg har sat et TNT2 grafikkort i min maskine i stedet for mit gamle V3 2000
pci kort. Efter installation ser min ikoner underlige ud. Hvis jeg sætter
mit gamle kort i er det det samme..Har forsøgt at installer Dx 8a på ny samt
nyeste via drivere mv. men intet hjælper. har også kigget i bios.

Til jer der tit har skiftet grafikkort.... hvad gør man kan det virkeligt
passe at man skal installere sit styresystem igen for at løse dette problem.

ps. jeg har duron 800 med soltek bundkort samta 256 ram.

Hilsen Preben

Fra : *** Lowlife ***

Dato : 14-04-01 18:06

hvilken windows bruger du ?