Proceslinie på afveje
Fra : Peter

Dato : 31-10-03 01:50

Jeg bruger Windows 98 SE, og nu har jeg proceslinien placeret øverst på
skærmen, hvordan får jeg den tilbage så den er nederst på skærmen.
Hilsen Peter

Fra : Claus Henriksen

Dato : 31-10-03 07:38

On Fri, 31 Oct 2003 01:49:56 +0100, "Peter" <spb@postxx10.tele.dk
(fjern xx)> wrote:

>Jeg bruger Windows 98 SE, og nu har jeg proceslinien placeret øverst på
>skærmen, hvordan får jeg den tilbage så den er nederst på skærmen.
>Hilsen Peter

Tag fat med venstre museknap et sted, hvor der ikke er knapper. Træk
proceslinien ned i bunden med venstre knap nede. Slip venstre kanp.

Claus Henriksen

Fra : Peter

Dato : 31-10-03 11:54

"Claus Henriksen" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Tag fat med venstre museknap et sted, hvor der ikke er knapper. Træk
> proceslinien ned i bunden med venstre knap nede. Slip venstre kanp.
>
> Claus Henriksen

Mange tak for din anvisning, det virkede perfekt. Sjældent har jeg været
så glad
for træk og slip

Hilsen Peter

Fra : F.Mikkel

Dato : 15-11-03 10:53

Du trækker den derhen hvor du vil have den og når du slipper vil den være på
den nye plads til du selv flytter den igen.
Hilsen Fin