Links til MC sider
Fra : Anders Houmark

Dato : 12-04-01 00:55

Hejsa..

Jeg tog lige en søgning på jubii med det originale søgeord "motorcykel"..
Jeg har så bare lige valgt at sende de bedste links jeg fandt, så kan i jo
kigge dem ( eller lade være :) hvis i får tid eller lyst.

http://www.ing.dk/arkiv/1199/mcrens/ - Ingeniørens hjemmeside, det omhandler
forårs klargøring af MC .. De skriver også om hvordan man med kemikalier kan
fjerne insekter på frontskjold osv, men de kommer ikke ind på "den billige
og miljørigtige" løsning, som består i, at man fugter nogle aviser og sætter
på områderne der skal renses, og så lader det stå natten over.. næste dag
skulle insekterne være til at tøre væk med en klud..

http://guide.jubii.dk/mc/ - jubiis side om mc'er.. en masse links til andre
steder

www.mc-basen.dk er vist en klasiker inden for handel ?

http://www.123mc.dk også handelsside. fin måde man søger / ser resultater
på!

http://www.123mc.dk/annonce.asp?p_action=vis&p_annonceid=1227&p_brugerid= -
sjovt billede :)

http://www.svendborgmc.dk/indexer/tilbehor.html - den lokale biks.. bare
taget med for deres "humor" med nye dæk

http://www.linkman.dk/ - en mand der selv har været ude og tage billeder af
motorcykler.. pæne billeder

http://home11.inet.tele.dk/rbh/ - ikke speciel fed side, men tour of 98 er
ok.. er der nogle som kender fortællinger som den?

http://www.mc-rovtur.dk/ - sjovt navn og fin præsentation af klubben.. ved
ikke hvorfor jeg linker til den, men den er ok (efter min mening :)

http://www.pmc.dk - kan i få den til at virke? Det skulle være til
Polyteknisk MC, og der er jo en mand herinde som er formand for klubben, så
selvfølgelig skal den med..

http://www.dmc-org.dk/ hm har ikke lige fået kigget på den, men næste link
anbefaler deres bronze kursus..

www.studmc.dk

http://www.s-simonsen.subnet.dk/ - han har selv været ude med kamera og tage
billeder til MC Messe 2001

http://home.worldonline.dk/~pcmakro/ - Thomas Makro.. ok side, fin
beskrivelse af hans 2 mc'er (gs500e + vfr750)

http://www.db.dk/student/k97/9/slp/mcpiger/front.htm - piger på motorcykel..

Ja det blev da til en smule links.. i er selvfølgelig velkomne til at poste
nogle flere hvis i vil :)

--
Mvh Anders Houmark
The world sucks!!

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-04-01 01:10

Anders Houmark skrev i meddelelsen ...
>Hejsa..

hov jeg har lige kørt med forkert dato? underligt !!

men jeg havde glemt http://www.dmcn.dk/

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-04-01 01:16

Anders Houmark skrev i meddelelsen ...

>hov jeg har lige kørt med forkert dato? underligt !!
>
>men jeg havde glemt http://www.dmcn.dk/

og så selvfølgelig en "babes" hjemmeside.. hun ser faktisk rimelig ud, og så
kører hun ræs :)..

http://www.katja-poensgen.de

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 13:24

Anders Houmark <alfaman@mobilixnetNOSPAM.dk> skrev i en

> og så selvfølgelig en "babes" hjemmeside.. hun ser faktisk rimelig ud,
og så
> kører hun ræs :)..
> http://www.katja-poensgen.de

Av!
Indbegrebet af en femme fatale!

Ved denne passende lejlighed vil jeg gerne lige promovere en af "mine"
gamle YSR 80'er knægte:
www.r6-racingteam.subnet.dk !
Temmeligt ambitiøst finder jeg :-/
Forøvrigt har han været til træning med sine øvrigt 50 medkombattanter i
klassen: Ca. 20.bedste på fremmed bane er sågu' da udemærket!

Og så er der jo lige: www.mc-chaufforerne.dk , hvorpå der stadig ligger
billeder fra J-dag, hvorunder der var D.F.M.-deltagelse

--
Armand.