Gigabyte ATI Radeon 9800 PRO 128MB DDR
Fra : Jan Richardy

Dato : 31-10-03 12:52

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med følgende gfx-kort:

Gigabyte ATI Radeon 9800 PRO, 128MB DDR

Jeg overvejer nemlig at købe det.

--

Jan Richardy
http://www.richardy.dk

Fra : --=STONE=--©

Dato : 31-10-03 14:51

"Jan Richardy" <ingenmail@nono.dk> wrote in message
> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med følgende gfx-kort:
>
> Gigabyte ATI Radeon 9800 PRO, 128MB DDR
>
> Jeg overvejer nemlig at købe det.

Jeg har modellen 9700Pro magen til, og har kun været 100% tilfreds !

--
--=STONE=--©

Fra : David Jensen

Dato : 01-11-03 18:44

"Jan Richardy" skrev:

> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med følgende gfx-kort:
>
> Gigabyte ATI Radeon 9800 PRO, 128MB DDR

Jeg købte et FIC Radeon 9800 pro 128mb for 14 dage siden.

Det er ikke det du spørger om, men jeg var nemlig i tvivl om jeg skulle
vælge Gigabyte eller FIC da de prismæssigt var meget ens (hos SHG).

Jeg valgte det marginalt billigere FIC kort, og det kører upåklageligt. En
stor overraskelse var det, at kortet er ca. halvt så støjende som mit
"gamle" Geforce Ti4200. Det kan mine støjfølsomme ører godt lide

Mvh.
David

Fra : KB

Dato : 06-11-03 22:22

> Gigabyte ATI Radeon 9800 PRO, 128MB DDR
>
> Jeg overvejer nemlig at købe det.

Kanon kort, har lige monteret det og det smutter derudaf (som de andre
radeon9800pro kort). Køleren er dog anderledes, og jeg kan sige om denne
køler, at den gør jobbet fint og larmer så man kan høre den, men så heller
ikke mere. Ingen minusser fra min side.

Fra : Olgert

Dato : 07-01-04 09:26

Hej

Jeg har købt præcist det kort du snakker om.

Rigtigt fedt grafikkort! Jeg skiftede også fra Gefroce 4 Ti4200, og
det larmer ikke nær så meget. Du skal være opmærksom på at
minimum effekt på din strømforsyning er 300 W, og gerne mere, og
så vil det være en fordel hvis dit bundkort understøtter de 8xAGP
kortet kan trække.

Generelt leverer Gigabyte (i mine øjne) særdeles gode løsninger :)