Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software til at printe 4 billeder af gange~
Fra : Per K. Hansen

Dato : 30-10-03 11:29

Hej Alle,

Hvis man vil udskrive f.eks. 4 billeder på en gang, på et A4
fotopapir, så skal jeg nu manuelt opstille de 4 billeder ved siden af
hindanden.

Er der nogen der vil foreslå et godt - helst gratis - simpelt lille
program, der egner sig til at udskrive flere billeder.

--

Mvh Per K. Hansen, Civil-elektronik DTU,
Kampsax Kollegiet - 3004

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-10-03 12:05

Per K. Hansen wrote:
> Er der nogen der vil foreslå et godt - helst gratis - simpelt lille
> program, der egner sig til at udskrive flere billeder.

Hvis du kører Windows XP, så er muligheden indbygget der.

Derudover fik jeg et lille program med min Canon Printer - jeg ved ikke
om det kan hentes fra Canons side - og ved heller ikke om det virker på
andre printere ?

Det hedder Canon Easy Photo Print

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Per K. Hansen

Dato : 30-10-03 12:19

> Hvis du kører Windows XP, så er muligheden indbygget der.

Desværre, det er en 98'er og den er nok ikke helt kraftig nok til at køre XP.

> Det hedder Canon Easy Photo Print

Det må jeg prøve. Det er godtnok en HP printer.

--

Mvh Per K. Hansen

Fra : Jesper

Dato : 30-10-03 13:07

"Per K. Hansen" <per@nitro.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
XP.

> Det må jeg prøve. Det er godtnok en HP printer.

Jeg har en hp scanner og der er et program der heller album udskrivning.

Kan sende det til dig hvis det har interesse.

Fra : .Kody

Dato : 30-10-03 13:53

> [...]
> program, der egner sig til at udskrive flere billeder.
>
> --
>
> Mvh Per K. Hansen, Civil-elektronik DTU,

Det findes som standart i windows XP, hvis du udskriver fra
billedfremviseren.
Her får du mulighed for at vælge forskellige antal billeder pr. ark.
Nemmere kan det næsten ikke være

..Kody

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 30-10-03 15:27

On Thu, 30 Oct 2003 13:53:01 +0100, ".Kody" <mgs@email.dk> wrote:

>Nemmere kan det næsten ikke være
>
>.Kody

måske endnu nemmere, hvis han havde XP

mvh Ebbe

Fra : Erik Aalund

Dato : 30-10-03 17:14

> Det findes som standart i windows XP, hvis du udskriver fra
> billedfremviseren.
> Her får du mulighed for at vælge forskellige antal billeder pr. ark.
> Nemmere kan det næsten ikke være

Hos mig beskære XP blot billederne på en lidt uhensigtsmæssig måde når jeg
vælger denne form for udskrivning af flere billeder pr. ark.

Erik Aalund

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-03 14:46

> Per K. Hansen
> Er der nogen der vil foreslå et godt - helst gratis - simpelt lille
> program, der egner sig til at udskrive flere billeder.

http://www.ddisoftware.com/qimage/

ca 40$

Fra : Per K. Hansen

Dato : 30-10-03 16:17

I indlægget <3fa115fc@news.wineasy.se> skrev Tor Eivind Ravndal:

> http://www.ddisoftware.com/qimage/

Det vil jeg lige se nærmere på.

--

Mvh Per K. Hansen

Fra : Anders pedersen

Dato : 30-10-03 18:03

On Thu, 30 Oct 2003 11:28:31 +0100, Per K. Hansen wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der vil foreslå et godt - helst gratis - simpelt lille
> program, der egner sig til at udskrive flere billeder.

Du kan prøve
kodak easyshare
det skulle være gratis

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Ove Ilsoee

Dato : 30-10-03 19:42

On Thu, 30 Oct 2003 11:28:31 +0100, "Per K. Hansen" <per@nitro.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der vil foreslå et godt - helst gratis - simpelt lille
>program, der egner sig til at udskrive flere billeder.

HP's fotoskole, ca. 50 kr. i f.eks. Bilka. Indeholder også ACDC m.m.
Superpakke til prisen, indeholder mange forskellige formater, men kan
ikke printe helt til kanten.

Alternativt Fotoalbummet MyAlbum, freeware, www.myalbumpro,com som har
udprintningsfunktion, hvor man selv kan indstille margin m.m.

Mvh
Ove Ilsøe

Fra : Pico

Dato : 30-10-03 23:16

Per K. Hansen wrote:
> [...]
>
> Er der nogen der vil foreslå et godt - helst gratis - simpelt lille
> program, der egner sig til at udskrive flere billeder.

Prøv at tilmelde dig HP fotoskole (gratis) så får du noget
software der kan det du efterlyser, se link:

http://www.hp-hjemme.dk/bblogin.php
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Lars

Dato : 31-10-03 23:33

> [...]
> program, der egner sig til at udskrive flere billeder.
>
> --
>
> Mvh Per K. Hansen, Civil-elektronik DTU,

Jeg vil anbefale ACDSee

Lars