Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto tryk på krus
Fra : Claus og Susanne

Dato : 28-10-03 22:03

Nu håber jeg at jeg har valgt den rigtige gruppe, ellers må I undskylde!

Skulle der må være en her der ved om man selv kan overfører et foto på
krus??
Der er jo muligt på t-Shirt.
Ellers må jeg få en pro til det, det ser ud til at være det samme sted alle
får lavet det
(http://printservice.photocare.dk/ecommerce/merchandise/andre-produkter).
Ihvert ligner hjemmesiderne hinanden og prisen er den samme.

S. Jørgensen

Fra : Mic Holm

Dato : 28-10-03 23:11

http://cafepress.com.newscoop.co.uk/

Du uploader et design, og alle (incl. dig) kan bestille en kopi. Du får
endda procenter af salget

--Michael

Fra : Claus og Susanne

Dato : 29-10-03 12:30

> http://cafepress.com.newscoop.co.uk/
>
> Du uploader et design, og alle (incl. dig) kan bestille en kopi. Du får
> endda procenter af salget

Det lyder fristende, selvom firmaet skal sende fra California.
Har du handlet der??
Det er altid rart at høre lidt om firmaet inden en handlen så langt væk.

S. Jørgensen

Fra : Mic Holm

Dato : 29-10-03 18:34

En kollega har bestilt trøjer der, med stor succes.

--M

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 29-10-03 16:22

Her kan du få det lavet.