Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
G3 taske(r) forslag ønskes
Fra : John Poulsen

Dato : 27-10-03 11:34

Jeg har nu en dejlig G3'er men mangler stadig nogle ting - f. eks.:

Jeg vil gerne have minimum en taske, der kan klare følgende:

G3, Canon 420 EX blitz, ekstra batterier og eksterne ladere til begge,
diverse kabler til PC, TV m.m., adapter og linser.

Der er så mange mærker og kvaliteter derude, men den skal både skulle
tages med i naturen (skov, strand etc.) og også når jeg besøger andre.
Hvad kan klare ovennævnte uden at koste et bjerg af penge?

Derudover leder jeg efter en alternativ til Canon's originaltaske, der
skulle kunne bruges enten med bæltespænde, eller noget andet der gør at
jeg ikke skal bære den rundt... Det gider jeg ikke.
Denne taske er ikke strengt nødvendig, men vil mange gange gør det
nemmere at tage kameraet med rundt ;). Især når jeg IKKE behøver
tilbehøret.

John

Fra : Brian \(Guruen\)

Dato : 27-10-03 12:42

"John Poulsen" <john@nosp.am> wrote in message
> [...]
> Denne taske er ikke strengt nødvendig, men vil mange gange gør det
> nemmere at tage kameraet med rundt ;). Især når jeg IKKE behøver

Prøv at kigge på www.lowepro.com jeg har selv en mindre taske derfra til min
G5 og den kan både sidde i bælte og har rem til at have omkring
halsen/skulderen.. Og så har den regnslag man kan trække ud over det hele i
en lille lomme på bagsiden af tasken. Den er dejlig tyk foret så den kan
modstå evt. små slag. Alt i alt en meget god taske synes jeg. Og jeg ved de
fører større tasker også med mulighed for ekstra blitz og hva man ellers kan
finde på at komme i den...

Håber det kan hjælpe lidt...

Mvh Brian

Fra : John Poulsen

Dato : 27-10-03 19:08

"Brian (Guruen)" <Guruen_fjerndether_@Geez.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ved de
> fører større tasker også med mulighed for ekstra blitz og hva man

Det gør det da ;). Du har ikke skrevet hvilken taske du har, men Z 40
tasken ser da interessant ud.. Og så må jeg til at kigge efter en større
til en fuld oppakning :).

John

Fra : Brian \(Guruen\)

Dato : 28-10-03 07:24

> [...]
> >
> Det gør det da ;). Du har ikke skrevet hvilken taske du har, men Z 40
> tasken ser da interessant ud.. Og så må jeg til at kigge efter en større

Nej jeg glemte vidst lige at nævne hvad jeg har for en taske jeg har.. ;)
Men det er http://www.lowepro.com/pages/series/dres/dres25.html jeg har, der
passer g5 lige ned i.
Men hellere ikke mere, jeg har endnu ikke noget ekstra udstyr til den så en
større taske er ikke nødvendigt.

/Brian