Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Søges: Bog om Digitalfotografering.
Fra : ThomasT

Dato : 24-10-03 19:20

Jeg er for tiden på jagt efter en god og forståelig bog om
Digi-fotografering. Jeg har set på nogen i forskellige
dagligvare-forretninger, men der er efterhånden nogle stykker og vælge
imellem. Jeg er ikke en fag-tosse (ihvertfald ikke hvad foto angår , så
den skal være rimelig godt forklaret.
Jeg vil gerne lære lidt om alle de manuelle funktioner på mit G3-kamera.

Er der nogen af jer der har gode erfaringer med en god bog?

Venlig hilsen
Thomas Thomsen

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-10-03 19:37

http://www.fotoportal.dk/artikler/ - har anmeldt en del her.

http://www.fotoportal.dk/salg.aspx - er du til nethandel kan de evt købes
her.

Efter din forklaring kunne "Politikens bog om Digital Fotografering" være en
ok bog for dig.

Jan'

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 24-10-03 19:39

Godt site http://www.haun.dk/ - specielt hvis man som dig har en G3.

Jan

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 25-10-03 09:32

ThomasT skrev:

> Jeg er for tiden på jagt efter en god og forståelig bog om
> Digi-fotografering.

Jeg vil gerne anbefale: "Det digitale kamera - fototips og
billedbehandling" af Henrik Schurmann. Bogen er realativ billig
- og så er den flot trykt i farver.

Kan *kun* købes i Bilka, A-Z og muligevis også Føtex.

--
Venlig hilsen
Svend Erik