Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Så nu er han der f..... igen.
Fra : Ole

Dato : 24-10-03 12:24

Hej Fotovenner

Efteråret går på hæld og snart er det sidste blad faldet af træerne.

Det fik mig til at lave et natur-galleri af billeder taget i det sidste år.

Vær velkommen til at besøge det på adressen
http://www.photos4u.dk/p4u/fritid.htm
og vær ikke bange for at komme med din kommentar.

Med venlig hilsen og god weekend

Ole
http://www.photos4u.dk

Fra : kim isaksen

Dato : 24-10-03 14:20

"Ole" <ole@atomb.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vær velkommen til at besøge det på adressen
> http://www.photos4u.dk/p4u/fritid.htm
> og vær ikke bange for at komme med din kommentar.

Huha.!

Det kan få en til fluks at smide sit kamera i affaldsskakten...!

Flotte-flotte billeder.

iM

--
Tourists don´t know where they´ve been, travelers don´t know where they´re
going.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 24-10-03 18:40

"kim isaksen" <lysalf@hippie.dk.private.me> wrote in message
> Det kan få en til fluks at smide sit kamera i affaldsskakten...!

Hvad vil du fotografere dér ?

Jeg synes netop det får een til at finde det fram og se om ikke man kan lave
noget selv !

-godt gået !

Bo //

Fra : Johan Gadegaard

Dato : 24-10-03 14:44

Der er ikke så meget at sige. Ikke andet end at du f..... gerne må være der
igen med den standard! Wow!!

Johan Gadegaard

Fra : Bach|DK|

Dato : 24-10-03 15:22

> og vær ikke bange for at komme med din kommentar.

Er der overhovedet ikke brugt efterbehandling på de billeder?

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Bach|DK|

Dato : 24-10-03 15:22

Bach|DK| wrote:

> Er der overhovedet ikke brugt efterbehandling på de billeder?

Jeg tænker på farver, kontrast osv....

Fra : Ole

Dato : 24-10-03 16:40

Hej Michael

Jeg efterstræber at finde den samme gengivelse som mine dias indeholder.
Efter scanningen (nikon ls-40) er resultatet lidt 'off' og så må jeg som
regel rette lidt på levels for at få det samme toneomfang.
Derudover er der ikke justeret på noget. (selvfølgelig lidt unsharp-mask)
Eftersom jeg sælger nogle af billederne ville jeg stå svagt, hvis jeg havde
præsenteret originalen loyalt.

Iøvrigt tak for de dejlige kommentarer, alle sammen.

Mvh

Ole

Fra : Bach|DK|

Dato : 24-10-03 16:51

> [...]
> svagt, hvis jeg havde præsenteret originalen loyalt.
>
> Iøvrigt tak for de dejlige kommentarer, alle sammen.

OK. Udemærket arbejde ellers :)

Fra : Thomas

Dato : 25-10-03 10:26

Flotte billeder! Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om det udstyr du har
brugt og ved samme lejlighed høre om du ville lægge nogle versioner af
billederne op i større format 1600x1200, så jeg kunne bruge dem som
baggrundsbillede?

MVH
THomas Jansson

Fra : Ole

Dato : 26-10-03 16:38

Hej Thomas

Mine billeder er alle taget med Contax kameraer (167mt), Carl Zeiss
objektiver (18,28,100,80-200) og på Fujichrome 100 diasfilm.

Diasene er scannet med en Nikon ls-40 scanner.

Mht. wallpapers har jeg på mit site en række store billeder, tænkt som
wallpaper og gemt under punktet 'WALLPAPER' i menu-toppen.

Tak for kommentarerne.

Ole

Fra : Thomas

Dato : 26-10-03 16:40

> Mht. wallpapers har jeg på mit site en række store billeder, tænkt som
> wallpaper og gemt under punktet 'WALLPAPER' i menu-toppen.

De er også flotte, men ikke særligt pyntelige mht til det store www.atomb.dk
der er skrevet om det alle sammen.
Men ellers mange tak!

Thomas