Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ugen billede kan ses på....
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 23-10-03 21:04

http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp
tag er kik hvis du har lyst.

Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

Fra : Pico

Dato : 23-10-03 21:45

Hans Chr. Sørensen wrote:
> http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp
> tag er kik hvis du har lyst.

Ja det er jo som sædvanligt bare flot når det kommer fra dig.
Dog har jeg en lille smule malurt, der ganske vist er smag og behag.
Jeg bliver svagt distraheret af den gule taske.
Pico
Fjern SPAM i adressen.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 23-10-03 22:18

Tak for kommentaren.

Hilsen Hans

Fra : Erik Rudbeck

Dato : 23-10-03 22:21

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote in message
> http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp
> tag er kik hvis du har lyst.

Det var dog 13 enestående fotos du har liggende derinde Hans Christian.
Simpelthen flot! 'Efterårsdag i oktober' - jamen hvad skal jeg sige?

Ja - det er jo ikke en kvalificeret kritik. Blot en umiddelbar reaktion fra
en amatør...

Erik Rudbeck

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 24-10-03 06:22

Mange tak til Erik for kommentaren, der er flere billeder på min hjemmeside
www.fotofritid.dk , så har du lyst til et kik er du velkommen. De nyeste
ligger under Coppermine.

Hilsen Hans

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 24-10-03 13:56

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> wrote in news:3f9833eb$0
$45341$edfadb0f@dread11.news.tele.dk in dk.fritid.foto:

> http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Tja, et stilstudie i komposition af et billede, efter min mening altså.
Jeg sidder og prøver at komme i tanke om noget kritik, men det er svært, dog
kunne jeg forestille mig et endnu bedre billede, hvis det var taget med
lyset lidt mere bagfra, så der kom lid mere lys i grenene på træet.

/Søren Hjelholt

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 24-10-03 16:58

Tak for kommentaren Søren