Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion md 9725 driver disk
Fra : lasse \(8900\)

Dato : 22-10-03 19:18

Hejsa
Jeg mangler en driverdisk til ovenstående camera købt i Aldi.
Der skulle vel ikke være en der ligger inde med en??
På forhånd tak
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Coach [4130]

Dato : 22-10-03 19:43

Jeg har en MD9700 disk liggende du kan få.

Det er samme kamera, og samme driver.

Medion kalder dette kamera for MD 5995, MD9700, MD9725.
Jeg tror det har noget med kameraets Firmware at gøre.

Jeg har brugt denne disk til et 9725 og bruger den nu til et 5995 uden
problemer.

Du skal selvfø... betale portoen.

mvh
Bri@n i Roskilde

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 22-10-03 19:52

"Coach [4130]" <coach_B@J_tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

det var hurtigt og jeg siger ja tak

ok

ok lyder godt

self gør jeg det

øhh gider du maile mig ? kan ikke gennemskue din mailadresse
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Coach [4130]

Dato : 23-10-03 21:01

> øhh gider du maile mig ? kan ikke gennemskue din mailadresse
> --
> Lasse (8900)

Har sendt dig mail 2 gange...
er du stadig interesseret?
så mail din adresse på mailadresse jeg sendte dig.

Mvh
Bri@n

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 24-10-03 04:45

"Coach [4130]" <coach_B@J_tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Har sendt dig mail 2 gange...
> er du stadig interesseret?
> så mail din adresse på mailadresse jeg sendte dig.

hejsa
ja jeg har mailet dig retur gjorde jeg i går
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Coach [4130]

Dato : 24-10-03 20:23

> hejsa
> ja jeg har mailet dig retur gjorde jeg i går

æhh, så tror jeg mit spamfilter er kommet til at æde din mail...prøv igen

Mvh
Bri@n

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 25-10-03 12:01

Jeg har prøvet 3 gange nu har du ingen fået???
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 25-10-03 15:20

"lasse (8900)" <ynwa1972@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

4 gange nu*GG* har fået din besked
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 25-10-03 22:39

Så er 5 gang sendt *GG* det lykkes nok
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-10-03 09:16

On Wed, 22 Oct 2003 20:17:55 +0200, "lasse \(8900\)"
<ynwa1972@FJERNhotmail.com> wrote:

>Hejsa
>Jeg mangler en driverdisk til ovenstående camera købt i Aldi.
>Der skulle vel ikke være en der ligger inde med en??
>På forhånd tak

Ring til deres sevice telefon, så har du den dagen efter,
de har en super service, cameraet skal jeg ikke udtale mig om
mvh Ebbe

Fra : Anders pedersen

Dato : 23-10-03 17:42

On Wed, 22 Oct 2003 20:17:55 +0200, lasse (8900) wrote:

> Hejsa
> Jeg mangler en driverdisk til ovenstående camera købt i Aldi.
> Der skulle vel ikke være en der ligger inde med en??
> På forhånd tak

Du downloader bare driveren inde på medions hjemmeside nemmere kan det ikke
være.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-03 18:09

Anders pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

>Du downloader bare driveren inde på medions hjemmeside nemmere kan det ikke
>være.

Har du prøvet, der er ikke nogen (specifikt til md 9725), har
ikke tjekket om der er til de andre.

http://medion.de
--
Knud

Fra : Anders pedersen

Dato : 23-10-03 18:41

On Thu, 23 Oct 2003 19:08:58 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Har du prøvet, der er ikke nogen (specifikt til md 9725), har
> ikke tjekket om der er til de andre.

Driveren findes da hvis man søger på anden model (md9000)i følge det jeg
kan læse via kandu.

Har selv medion digital bare ikke nogle af disse modeller
> http://medion.de
forkert link
der er
www.medion.de

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Anders pedersen

Dato : 23-10-03 18:44

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-03 09:57

Anders pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

>Driveren findes da hvis man søger på anden model (md9000)i følge det jeg
>kan læse via kandu.

Ja, men som uvidende om andre kan bruges, så søger man på md 9725
og der kommer ikke nogen frem.

Såfremt en anden driver kan bruges, så burde gøre opmærksom på
det, istedet for blot at have en side med 9725, som er tom for
drivere.

Hvorfra skal man vide, at en anden driver kan bruges?

Det andet er da for dårligt.

Hvad er forskellen?

Iøvrigt er www.medion.de ikke et link, det er
http://www.medion.de derimod.
--
Knud

Fra : Anders pedersen

Dato : 24-10-03 14:42

On Fri, 24 Oct 2003 10:57:13 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> drivere.
>
> Hvorfra skal man vide, at en anden driver kan bruges?

Det er akkorat det samme og de er begge et link.

du skrev
http://medion.de og den side findes ikke prøv selv.

Anders B Pedersen
ved epost fjern NOSPAM.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-03 14:56

>Det er akkorat det samme og de er begge et link.

Et link skal man kunne klikke på og det kan man langt fra i alle
newsreadere, hvis der ikke står http:// foran og derfor er
www.medion.de ikke et link.

At nogle newsreadere, så laver www.etellerandet om til et
kilkbart link er en anden sag, men det er stadig ikke et korrekt
link.

>du skrev
>http://medion.de og den side findes ikke prøv selv.

Jeg får nøjagtigt de samme sider med http://medion.de og
http://www.medion.de.

Jeg poster ikke et link uden at tjekke, at det virker.

Og så er det gået af mode, at bruge www, det er helt overflødigt
i langt de fleste tilfælde.
--
Knud

Fra : Anders pedersen

Dato : 24-10-03 15:11

On Fri, 24 Oct 2003 15:55:45 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Jeg får nøjagtigt de samme sider med

http://medion.de og
Så har du lige postet et kink der ikke virker for jeg får en side med at
siden ikke findes fra crezybrowser.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-10-03 15:55

Anders pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

> http://medion.de og
>Så har du lige postet et kink der ikke virker for jeg får en side med at
>siden ikke findes fra crezybrowser.

Så er der et eller andet galt hos i din browser.

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/medion.jpg
--
Knud

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 24-10-03 16:14

Anders pedersen wrote:

> Så har du lige postet et kink der ikke virker for jeg får en side med at
> siden ikke findes fra crezybrowser.

Nej - men det er så bare ærgerligt for linket er sådan set fuldstændigt
legalt og standardoverholdende. Jeg kan også godt finde programmer som
ikke kan gå ind på den adresse, men det er ikke det der er formålet vel?

Linket virker udemærket i alle mine browsere (Netscape 4.78, 7.0,
Mozilla 1.6a, Opera 6.0, 7.1, MSIE 5.0 - alle win, og derudover NN4.7 og
MSIE 5.0 på mac.)

mvh

Jesper Brunholm

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 24-10-03 04:51

Nemlig
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone

Fra : lasse \(8900\)

Dato : 24-10-03 04:50

"Anders pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
ikke være.

det er da noget du tror jeg har prøvet på medions hjemmeside og søgt på
google
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone