Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Test
Fra : Bechmann

Dato : 22-10-03 19:19

Hej

Er der nogle der har et link til en side, hvor forskellige kamera bliver
testet mht. pris, kvalitet osv.

Mvh

Jacob

Fra : Thomas Sinkbæk

Dato : 21-10-03 20:29

"Bechmann" <bechmann@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle der har et link til en side, hvor forskellige kamera bliver
> testet mht. pris, kvalitet osv.

www.dpreview.com

Mvh.
Thomas Sinkbæk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 21-10-03 21:16

> Er der nogle der har et link til en side, hvor forskellige kamera bliver
> testet mht. pris, kvalitet osv.

www.digit.no

Mvh Tommy

Fra : Rasmus Hansen

Dato : 21-10-03 22:59

Bechmann wrote:
> Hej
>
> Er der nogle der har et link til en side, hvor forskellige kamera bliver
> testet mht. pris, kvalitet osv.

Her er nogen stykker i _min_ prioriterede rækkefølge..

http://www.imaging-resource.com/ temmelig omfattende tests

http://www.dcresource.com/ Også god

http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html Svinger lidt i
kvalitet af tests synes jeg. Nogen gange virker det meget copy pastet

http://www.dpreview.com/reviews/ God, men de tester ikke så mange
kameraer som de to andre

Mvh
Rasmus

Fra : Erik Kirkeby Rasmuss~

Dato : 22-10-03 13:33

Prøv www.dpreview.com
Det er et amerikansk websted, som giver virkelig gode beskrivelser og
vurderinger af det enkelte kamera. Stort set alt hvad der er på markedet af
digitale kameraer kan findes her.
Spændende at kigge i - også hvis man vil vide lidt mere om ens eget kamera!

Hilsen
Erik

---

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-10-03 14:02

Det er nu engelsk og består af grundige anmelselser. Kan anbefales.
Mvh, Hans

Fra : JAO

Dato : 22-10-03 20:13

Hej

Selv har jeg haft megen glæde af: http://www.steves-digicams.com/

Fra : Coach [4130]

Dato : 22-10-03 20:30

en af de bedre er www.megapixel.net

Tryk på "Review" i menuen til venstre og vælg kamera.
Og værs'go der står bare alt hvad du vil vide.

Jeg valgte mit Sony PSC10 ud fra denne side netop pga. testbilleder,
dokumentation, og gennemgang af funktioner.

mvh
Bri@n