Hey Morten Juel!!!
Fra : RadioMan

Dato : 12-04-01 23:32

Tillykke med de nye små....

- Er der en chance for, at vi andre dødelige kan blive medlem af
offrødderne, kender du nogen der har lignende tilbud???

Var inde og kigge på DBA, _ret_ høje priser!?

--
"Everything i write will be misunderstood. Please do not be angry. I'm just
a Dumb Blonde Danish Boy"

Fra : Morten Juel

Dato : 12-04-01 23:47

> Tillykke med de nye små....
Takker, nu har jeg et forårs projekt

> - Er der en chance for, at vi andre dødelige kan blive medlem af
> offrødderne, kender du nogen der har lignende tilbud???
Nej, jeg har bare spurgt ALLE jeg så der havde offroadere i prisklasse 10K
til salg om de var interessert i at bytte og det var 2 personer, men den med
de 2 MTX'ere var bedst så den tog jeg
Den ene kan køre nu mangler bare et kædekit den anden skal bare samles,
og måske ha lavet noget el.. så køre den også )

> Var inde og kigge på DBA, _ret_ høje priser!?
Tjaa kig evt i dk.marked.privat.motorcykler og mc-basen.dk og søg på offroad
hos dba kan du jo evt søge på 125, 150, 175, 185, og 250 som jo er ccm

Mvh
Morten
XS400 Seca
2Stk MTX 125L