Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Passer dette CF-kort i IXUS400?
Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-10-03 18:02

Hejsa

Jeg må hellere få udskiftet det medfølgende 32MB kort med en større model,
og har fundet dette kort i en e-butik i Tyskland:

SanDisk CompactFlash Speicherkarte 256MB (Typ I)

Highlights: schnelles Wechselspeichermedium beliebig oft beschreib- und
löschbar geeignet für Endgeräte mit CompactFlash(TM) Typ I & II Steckplatz
original SanDisk Markenware, Erstausrüsterqualität Maße: 42,8 x 36,4 x 3,3
mm

Vil du virke i mit kamera, og hvad er den bedste pris kortet kan findes til
herhjemme?

Mvh. Henrik

Fra : Rune Nielsen \(6760\~

Dato : 17-10-03 18:10

Det skulle det gøre.

Det kan købes for 495 kroner excl. Porto i DK. Se på www.edbpriser.dk

MVH. Rune Nielsen

"Henrik Jensen" <fahmeda_fjerndetteogunderscore@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3f90209c$0$27402$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Henrik Jensen

Dato : 17-10-03 18:30

Hej Rune

Det lyder billigt, men jeg kan da ikke finde det på EDB-priser. Har du et
link?

Mvh. Henrik

Fra : Rune Nielsen \(6760\~

Dato : 17-10-03 18:38

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1704647904

Har lige købt et netop sådan et kort hos OC-Focus, da jeg alligevel skulle
have noget andet med derfra.

Held og lykke med det!

meddelelse news:3f90270c$0$27449$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Henrik Jensen